  • Data: 2012-02-16 12:54:48
    Temat: Re: Folia alu, między radiatorem a prockiem ?
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):
    > Ale autor wątku pisze, że jest pasta i folia,
    > a razem nie powinny współistnieć, dlatego sugeruje
    > wyczyszczenie procka i radiatora, zdarcie folii
    > i położenie cienkiej warstwy nowej pasty.
    >
    > Artur(m)
    Nie jestem pierwszym właścielem tego PC, ale jak się dowiedziałem, to jest
    oryginalne chłodzenie od zestawu P4 Box Intela. Nowego zestawu nigdy nie
    widziałem, ale ze zdjęć dostepnych w sieci, wygląda to tak, jakby nowy
    radiator miał już przyklejoną tą taśmę, która dodatkowo pokryta była od
    strony procka warstwą bardzo gęstej pasty. Całośc zabezpieczona była
    papierkiem, który zdzierało się przed założeniem radiatora. Może jednak
    zostawić tą folię, uzupełniając jedynie pastę, tym bardziej, że nie jest to
    specjalnie "gorący" procesor - P4 2,8GHz FSB 533 ?
    PP