  • 1. Data: 2013-04-28 13:34:33
    Temat: Folder
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    /mmt/sdcart/.emp/images, co w nim jest? Tzn. wiem że fotki, ale jak
    istotne dla systemu? Czy usunięcie tego katalogu z zawartością nie
    rozwali Androida? Sytuacja jest taka że zrobiłem przywrócenie tabletu do
    ustawień fabrycznych, a w tym katalogu pozostała cała góra śmieci..
    Antywirus skanuje ten folder ponad pięć minut, a każdy menażer plików
    się zawiesza przy próbie otwarcia tego folderu. Ew. może byście polecili
    jakiś program pod Andka który skutecznie usuwa śmieci z systemu?

  • 2. Data: 2013-04-28 15:11:32
    Temat: Re: Folder
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-28 13:34, Trybun wrote:
> [...]
    > się zawiesza przy próbie otwarcia tego folderu. Ew. może byście polecili
    > jakiś program pod Andka który skutecznie usuwa śmieci z systemu?

    Co masz na mysli piszac "rozwali"?
    Przy kazdym .przywroceniu systemu do ustawien fabrycznych kasuje rowniez
    zawartosc karty pamieci czy pamieci wbudowanej i jest ok.

  • 3. Data: 2013-04-28 16:03:54
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Trybun" napisał:

    > /mmt/sdcart/.emp/images, co w nim jest?

    Nie ma takiego katalogu domyślnie, chyba że sam go założysz.
    mmt/sdcarD/... i owszem.

    > Czy usunięcie tego katalogu z zawartością nie rozwali Androida?

    Rozpierdzieli w drobny mak. Dlatego nie wolno uruchamiać telefonu z
    Androidem bez włożonej karty pamięci pod groźbą unieważnienia gwarancji,
    Co zresztą jest napisane wielką czcionką na pudełku i pierwszej stronie
    instrukcji użytkowania.

    A...zaraz...dziecko mi z boku podpowiada, że takich ostrzeżeń nie ma.
    Znaczy co, można bez karty? I - co za tym idzie - Android może się obejść
    bez katalogu mmt/sdcarD/...? Inierozwalisię? Niesamowite.

    JoteR

  • 4. Data: 2013-04-28 18:14:05
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-04-28 15:11, atm pisze:

    > Co masz na mysli piszac "rozwali"?
    > Przy kazdym .przywroceniu systemu do ustawien fabrycznych kasuje rowniez
    > zawartosc karty pamieci czy pamieci wbudowanej i jest ok.

    No, nie jestem pewny czy w tym folderze nie ma użytkowych dla Andka
    plików graficznych.. Jak widać przywrócenie do ustawień fabrycznych nie
    ruszyło tego folderu. W tym folderze .emp są dwa podfoldery, jeden Video
    i drugi ten omawiany - Images. Ten Wideo jest pusty i daje się otworzyć.

  • 5. Data: 2013-04-28 18:15:19
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-04-28 16:03, JoteR pisze:

    > Nie ma takiego katalogu domyślnie, chyba że sam go założysz.
    > mmt/sdcarD/... i owszem.

    Jest i wcale go nie zakładałem...

> [...]
    > Znaczy co, można bez karty? I - co za tym idzie - Android może się
    > obejść bez katalogu mmt/sdcarD/...? Inierozwalisię? Niesamowite.

    Nie chodzi o zewnętrzną kartę pamięci, tylko o tą wbudowaną fabrycznie
    w tablet. Zewnętrzna którą sam umieściłem w tablecie jest widoczna w
    Androidzie jako sdcard2 i nie sprawia żadnych problemów.

  • 6. Data: 2013-04-28 19:18:27
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > ruszyło tego folderu. W tym folderze .emp są dwa podfoldery, jeden Video
    > i drugi ten omawiany - Images. Ten Wideo jest pusty i daje się otworzyć.

    Daj spokoj, nie przejmuj sie takimi rzeczami :]
    Wyjmij karte i odpal jak pisal JoteR, zobaczysz swiat sie nie zawali.

  • 7. Data: 2013-04-28 19:24:09
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-04-28 19:18, atm pisze:

    > Daj spokoj, nie przejmuj sie takimi rzeczami :]
    > Wyjmij karte i odpal jak pisal JoteR, zobaczysz swiat sie nie zawali.

    Myślisz że miałbym jakieś wątpliwości gdyby chodziło o kartę zewnętrzną?
    Ale na tej o którą chodzi są zainstalowane elementy systemu.

  • 8. Data: 2013-04-28 20:50:48
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Trybun" <Y...@y...com> wrote in message
    > Nie chodzi o zewnętrzną kartę pamięci, tylko o tą wbudowaną fabrycznie w
    > tablet. Zewnętrzna którą sam umieściłem w tablecie jest widoczna w Androidzie
    > jako sdcard2 i nie sprawia żadnych problemów.

    na sdcard nie ma zadnych rzeczy ktore sa istotne dla dzialania systemu
    (moga ta byc dane preinstalowanych aplikacji itd. ale co do zasady mozna ja
    w dowolnym momencie formatowac)

    zeby solidnie namieszac w androidzie to raczej trzeba miec roota

  • 9. Data: 2013-04-28 23:29:46
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-28 18:15, Trybun pisze:

> [...]
    > w tablet. Zewnętrzna którą sam umieściłem w tablecie jest widoczna w
    > Androidzie jako sdcard2 i nie sprawia żadnych problemów.
    Wewnętrznej nie usuwaj bo pliki stracisz. Ja już sobie na początku
    poeksperyntowałam z moim tabletem i miałam nauczkę.

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-05-01 10:09:30
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-04-28 23:29, animka pisze:

    > Wewnętrznej nie usuwaj bo pliki stracisz. Ja już sobie na początku
    > poeksperyntowałam z moim tabletem i miałam nauczkę.

    Właśnie to dziwne, przecież przy tej karcie jest aktywna opcja
    "formatuj"... A więc format nie może w jakiś znaczący sposób zaszkodzić
    systemowi.