  • Data: 2010-05-06 18:53:13
    Temat: Re: Focus '99 - wyłączenie air-baga - jak?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4be2dbbd$0$19164$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sugerujesz, że _normalnie_ funkcjonujący rodzice robią coś źle?

    sugeruje jedynie, ze trzeba miec umiar we wszystkim

    > A nie przyszło Ci do głowy, że dziecko w tym wieku potrzebuje mieć
    > kontakt wzrokowy z rodzicem i przymusowe przyuczanie go do braku
    > rodziców, to jest właśnie tresowanie, zresztą mało zgodne ze ssaczą
    > naturą?

    przesada jest dobra w ogrodnictwie, zreszta jak bedziesz mial kiedys swoje
    dzieci, sam sie na wlasnej skorze przekonasz, nie mowie ze livia robi cos
    zle, ni ze ja jestem genialnym rodzicem, ale nawet takie male dzieci musz
    sie przyzwyczajac do tego, ze rodzice czasem im z oczu znikaja, jestesmy ich
    rodzicami nie niewolnikami, ale kazdy wybiera wlasno sciezke i potem zbiera
    tego plony