eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFitr dpf-fap-rekojmiaRe: Fitr dpf-fap-rekojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
    xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
    <5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
    <l368tp$625$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <drf3qmxz9b08$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <do9hlq1eu584$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <l3gmbu$68a$3@node2.news.atman.pl> <l3gmjk$3pr$22@dont-email.me>
    <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <uf11vxsd0vhf$.dlg@myjk.org>
    <0...@g...com>
    <l1xarahwncqo$.dlg@myjk.org>
    <7...@g...com>
    Date: Mon, 14 Oct 2013 15:50:51 +0200
    Message-ID: <1kdno703k3h94$.dlg@myjk.org>
    Lines: 28
    NNTP-Posting-Host: 83.13.244.130
    X-Trace: 1381758663 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 32702 83.13.244.130:59916
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507512
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 14 Oct 2013 06:13:40 -0700 (PDT), p...@g...com

    >> --Przystaje jeszcze bardziej, bo w DPFach z płynem katalitycznym przybywa
    >> mniej paliwa w oleju -- EOLYS obniża temperaturę spalania sadzy, przez
    >> co faza wtrysku paliwa jest mniejsza i krótsza.
    > byc moze ale pod warunkiem ze plyn jest ... tutaj go zabraklo, DPF nie
    > zasygnalizowal wypelnienia, wypalanie nie zaszlo i Volvo wyzionelo ducha
    > ... moj koles mial farta ze pojechal do serwisu i mu tego plynu dolali
    > inaczej jego P307 mogl skonczyc jak Volvo, bo tez oleju nie sprawdza ...

    Wszystko to faza domysłów. Fakt jest natomiast taki, że do rozbiegania
    silników diesla dochodziło na długo zanim wsadzono do nich DPFy.

    > ps kwestia wymiany DPF po 120tkm (wg producenta) byc moze wplynie na
    > odpowiedzialnosc sprzedawcy, o ile sprzedal auto przy przebiegu 170 tkm
    > z pierwszym, fabrycznym DPF-em ...

    To jest czas zalecany przy bardzo niekorzystnym użytkowaniu pojazdu. Kiedy
    go trzeba wymienić/przepłukać to już do sprawdzenia w serwisie. Jeśli auto
    latało spokojnie w trasie, to i 200 tys. ujedzie i filtr będzie bardziej
    czysty niż auto jeżdżące po mieście po 120 tkm. Więc nawet wtedy nic nie
    ugra. Nie ugra także jeśli będzie chciał się powołać na brak płynu, bo to
    są elementy eksploatacyjne. Równie dobrze mógłby się ciskać, że mu
    sprzedawca nie wymienił klocków czy tarcz na nowe i ten po 10 tys. km wpadł
    na ścianę, bo mu hamulców zabrakło.

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: