eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFitr dpf-fap-rekojmia › Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: wchpikus <w...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Date: Mon, 14 Oct 2013 15:26:22 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 16
    Message-ID: <l3grdu$6me$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
    <5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
    <l368tp$625$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <drf3qmxz9b08$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <do9hlq1eu584$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <l3gmbu$68a$3@node2.news.atman.pl> <l3gmjk$3pr$22@dont-email.me>
    <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <uf11vxsd0vhf$.dlg@myjk.org>
    <0...@g...com>
    <l1xarahwncqo$.dlg@myjk.org>
    <7...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 91.230.58.65
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1381757182 6862 91.230.58.65 (14 Oct 2013 13:26:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Oct 2013 13:26:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.0.1
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507509
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-10-14 15:13, p...@g...com pisze:
    > --Przystaje jeszcze bardziej, bo w DPFach z płynem katalitycznym przybywa mniej
    paliwa w oleju -- EOLYS obniża temperaturę spalania sadzy, przez co faza wtrysku
    paliwa jest mniejsza i krótsza. -- Pozdor Myjk
    >
    > byc moze ale pod warunkiem ze plyn jest ... tutaj go zabraklo, DPF nie
    zasygnalizowal wypelnienia, wypalanie nie zaszlo i Volvo wyzionelo ducha ... moj
    koles mial farta ze pojechal do serwisu i mu tego plynu dolali inaczej jego P307 mogl
    skonczyc jak Volvo, bo tez oleju nie sprawdza ...
    >
    > ps kwestia wymiany DPF po 120tkm (wg producenta) byc moze wplynie na
    odpowiedzialnosc sprzedawcy, o ile sprzedal auto przy przebiegu 170 tkm z pierwszym,
    fabrycznym DPF-em ...
    >
    > P.
    >

    Dlatego moj post,ale jak na razie same dobre rady:)
    Ale widze ze sa ludzie ktory maja inne podejscie i doswiadczenia,ja
    niestety nier, moj pierwszy DPF i juz taka wtopa.
    Mam nadzieje ze jakos sie to uda zalatwic bez ciagania sie po sadach,
    ale raczej bedzie ciezko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: