eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFitr dpf-fap-rekojmia › Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
  • X-Received: by 10.50.79.228 with SMTP id m4mr338501igx.9.1381756420798; Mon, 14 Oct
    2013 06:13:40 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.79.228 with SMTP id m4mr338501igx.9.1381756420798; Mon, 14 Oct
    2013 06:13:40 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!z6no52746573pbz.1!news-out.g
    oogle.com!9ni40198qaf.0!nntp.google.com!o2no4262740qas.0!postnews.google.com!gl
    egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 14 Oct 2013 06:13:40 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <l1xarahwncqo$.dlg@myjk.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.124.114.41;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 195.124.114.41
    References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
    <5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
    <l368tp$625$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <drf3qmxz9b08$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <do9hlq1eu584$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <l3gmbu$68a$3@node2.news.atman.pl> <l3gmjk$3pr$22@dont-email.me>
    <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <uf11vxsd0vhf$.dlg@myjk.org>
    <0...@g...com>
    <l1xarahwncqo$.dlg@myjk.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Mon, 14 Oct 2013 13:13:40 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507507
    [ ukryj nagłówki ]

    --Przystaje jeszcze bardziej, bo w DPFach z płynem katalitycznym przybywa mniej
    paliwa w oleju -- EOLYS obniża temperaturę spalania sadzy, przez co faza wtrysku
    paliwa jest mniejsza i krótsza. -- Pozdor Myjk

    byc moze ale pod warunkiem ze plyn jest ... tutaj go zabraklo, DPF nie zasygnalizowal
    wypelnienia, wypalanie nie zaszlo i Volvo wyzionelo ducha ... moj koles mial farta ze
    pojechal do serwisu i mu tego plynu dolali inaczej jego P307 mogl skonczyc jak Volvo,
    bo tez oleju nie sprawdza ...

    ps kwestia wymiany DPF po 120tkm (wg producenta) byc moze wplynie na odpowiedzialnosc
    sprzedawcy, o ile sprzedal auto przy przebiegu 170 tkm z pierwszym, fabrycznym DPF-em
    ...

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: