eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFitr dpf-fap-rekojmiaRe: Fitr dpf-fap-rekojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Date: Thu, 10 Oct 2013 22:41:21 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <l373dg$3bi$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
    <5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
    <l368tp$625$1@node1.news.atman.pl> <17jco5yfytd5n$.dlg@myjk.org>
    <l36a8c$3to$1@node2.news.atman.pl> <1uwb5cko60k61$.dlg@myjk.org>
    <l36b57$84b$1@node1.news.atman.pl> <av1okg9l5qgc$.dlg@myjk.org>
    <52570a86$0$32689$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-66-249-106.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1381437680 3442 89.66.249.106 (10 Oct 2013 20:41:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Oct 2013 20:41:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    In-Reply-To: <52570a86$0$32689$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506926
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-10-10 22:13, PlaMa pisze:
    > W dniu 2013-10-10 15:54, Myjk pisze:
    >
    >> Aha, właścicielowi przekaż na przyszły raz, że jak mu się silik
    >> rozbiegnie
    >> to staje na poboczu, zaciąga ręczny, wciska jeszcze hamulec, wrzuca
    >> piątkę
    >> i _strzela_ ze sprzęgła.
    >
    > nie zawsze się udaje
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=6BsAQhEPxrQ&feature=
    player_embedded

    Najgłupszy komentarz pod tym filmikiem:
    "
    Należy znaleźć przewód paliwowy i go przeciąć, tak by silnik nie
    dostawał paliwa i samoczynnie zgaśnie. Przyczyn jest wiele. Od turbo
    począwszy poprzez zacięcie się regulatora obrotów aż do listwy zębatej
    (np w ciągnikach). ważne by nie wyłączać zapłonu bo możemy spalić alternator
    "

    "znaleźć przewód paliwowy i go przeciąć" - nie prościej zagiąć w dłoni?
    (gdyby to w ogóle coś dawało)

    "ważne by nie wyłączać zapłonu bo możemy spalić alternator" - tej bzdury
    już nie sposób logicznie skomentować, zwłaszcza że w wielu autach
    wyłączenie zapłonu uruchomi klapę gaszącą, co zlikwiduje problem.


    Zastanawiam się, skąd się biorą ludzie, którzy nie mając pojęcia o czym
    mówią, koniecznie chcą zaistnieć opowiadając kompletne bzdury.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: