eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFirma Epson i potyczki z drukarką...Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news2.arglkargh.de!newsfeed.fsmpi.rwth-aach
    en.de!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx05.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Date: Tue, 4 Jun 2013 19:45:47 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 2
    Message-ID: <kom1fm$qb5$1@dont-email.me>
    References: <ko6fb9$djm$1@dont-email.me>
    <51a6c349$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <ko6g31$her$1@dont-email.me>
    <51a6c723$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <kokpus$e5s$1@news.task.gda.pl> <koln02$d2b$1@dont-email.me>
    <51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl> <kolnln$gmp$1@dont-email.me>
    <51ae63b7$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 5 Jun 2013 00:41:26 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="154fbb6857a9e96c23ea3cb72d397f4c";
    logging-data="26981";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/Fg+EeBazi1H2TsHUfLmOt"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <51ae63b7$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:ukkf+72MQ/Ez9b2bmVbwMABQuXs=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1226427 pl.misc.elektronika:648044
    [ ukryj nagłówki ]

    "Jawi" <t...@p...pl> wrote in message
    news:51ae63b7$0$1252$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2013-06-04 23:58, Pszemol pisze:
    >> "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
    >> news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>> news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
    >>>>> a może sprawdź papier wsadz z inej paczki
    >>>>
    >>>> :-)
    >>>
    >>> Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))
    >>
    >> Ty się zając śmiej...
    >> Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)
    >>
    > I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy ;)

    Chcąc sobie oszczędzić nerwów popołudniem poszedłem najpierw na
    rowerek a drukarkę otworzyłem dopiero po powrocie, teraz o 19-tej.
    Na początku miłe zaskoczenie - w pudle drukarka taka sama, tusze
    takie same jak kiedyś (owinięte taśmą) ale jest list do drogiego klienta,
    ręcznie podpisany imieniem i nazwiskiem zapewniający że tym razem
    jest drukarka osobiście przetestowana i tusze są już włożone, gotowe
    do pracy a osobny, zawinięty taśmą komplet mogę potraktować jako
    prezent od firmy... Do listu dopięte wydruki testowe, nawet fotka 10x15.
    No kurde, myślę sobie - wreszcie ktoś się przyłożył!

    Otwieram, zdejmuję wszystkie taśmy, nalepki, wkładam papier, zerkam
    pod klapę skanera - rzeczywiście są jakieś tusze: ok, jedziemy z koksem.
    Włączam drukarkę, coś pomyślała, menu na ekranie - gotowa do pracy.
    Więc zaczynamy od tego aby pokazała nam poziom tuszu w zbiornikach:
    czarny tekstowy pełny, kolorowe i czarny foto: prawie zero.. No trudno.
    Punkt drugi programu: podstawowy wydruk testowy "nozzle pattern".
    I kicha :-) Dwie kolumny z lewej, wydrukowane tuszem czarny tekstowy
    ledwie parę kresek na dole... Cztery kolumny kolory+czarny foto: zero.
    Brak jakichkolwiek kresek. Tu zatem zakląłem (po polsku, a jakże...) bo
    wygląda na to, że czarny tekstowy "naprawili" a teraz kolory nie drukują.
    No dobra...
    Wybieram "czyszczenie głowic" :( No nie ma wyjścia! Po procesie tegoż
    czyszczenia mam już dużą poprawę: kolumna czarna tekstowa z lewej
    prawie dobra, znaczy się co druga kreska do połowy :-( druga kolumna
    czarna-tekstowa całkiem dobra, kolory dobre... No ok, jest duża poprawia,
    zrobię znowu czyszczenie i będzie już całkiem dobrze: a tu kupa...

    W czasie drugiego czyszczenia drukarka dała komunikat że:
    "Cannot recognize following ink cartridge(s) Try installing them again"
    i tu wymieniają cztery tusze: PBK (zgduję że photo-black) M, Y, C.

    I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
    komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
    Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
    Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
    co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
    czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))

    Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))

    No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
    Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
    się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
    bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... :-(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: