-
Data: 2013-06-05 03:13:39
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
> I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
> komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
> Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
> Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
> co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
> czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))
>
> Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))
>
> No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
> Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
> się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
> bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... :-(
Wymyśliłem, że zamiast otwierać nowy zestaw tuszów który
dostałem "w prezencie", ten owinięty taśmą klejącą, i ryzykować
że drukarka znowu dostanie pierdo&&&ca i przestanie drukować
na czarno wymyśliłem, że przełożę tylko tusze kolorowe i czarny
foto z ostatnio testowanej drukarki co nie drukowała na czarno.
Zrobiłem jak zaplanowałem - jest dobrze - ink nozzle pattern się
mi wydrukował poprawnie, zrobiłem ustawienie głowic też dobrze,
tym razem widziałem czarne numerki jakie miałem jej wpisać
w menu i jest OK... Niestety drukarka pokazuje poziom tuszu bliski
zeru na wszystkich kartridżach, więc niedługo znowu będzie to samo...
No ale na razie jest OK.
Ustawię jeszcze parametry wifi i spróbuję wydrukować coś przez
sieć z komputera, aby uspokoić wszystkich którzy proponowali
taką opcję wcześniej i aby już jej więcej nie proponowali ;-)))
1-sza strona testowa z komputera wydrukowała się po jakichś 5
minutach stukania i pukania i niewiadomo-czego-jeszcze... :-(
Druga wyszła szybko... No nic, jest dobrze, lepiej napewno nie będzie.
Pakuję więc trzy pozostałe drukarki w pudła i jutro wysyłam je
FedExem do Epsona aby dostać zwrot kaucji założonej na mojej
karcie kredytowej... :-)
Ale generalnie nie jestem zadowolony i mam jakiś niesmak po
tym doświadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
i dwa czyszczenia głowicy zostawiają kartridże po prostu puste.
Porażka... :-(
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.13 03:17 Pszemol
- 05.06.13 08:54 m
- 05.06.13 08:57 $heikh el $hah
- 05.06.13 23:09 Anerys
- 06.06.13 00:02 Jawi
- 06.06.13 00:17 Pszemol
- 06.06.13 00:26 Pszemol
- 06.06.13 00:46 JoteR
- 06.06.13 08:33 AlexY
- 06.06.13 09:46 borsuk
- 06.06.13 11:10 Anerys
- 06.06.13 11:16 Anerys
- 06.06.13 12:02 J.F.
- 06.06.13 15:00 m
- 07.06.13 01:38 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=