  • 61. Data: 2009-02-17 15:48:44
    Temat: Re: Firewire - USB
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-17 16:36:05 +0100, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> said:

    > Ale rozumiesz to co zacytowałeć?

    Owszem, najwidoczniej w przeciwieństwie do Ciebie.

    de Fresz

  • 62. Data: 2009-02-17 15:50:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
    > 1. CF jest geometrycznie wiekszy, co ulatwia szybka manipulacje,
    > szczegolnie w rekawicach :)

    Widziałem już kilka spieprzonych gniazd cf i żadnego sd.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 63. Data: 2009-02-17 15:53:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > w gniazdo CF podchodzi microdrive , a tu juz pojemnosc moze wynosic
    > paredziesiat GB.

    I może latać na Marsa. I z powrotem :)

    > - i to jest ten powod dla aparatow z duzym plikiem zdjeciowym.

    Ja miałem takiego mikrodrajwa od specrtum QL, ale gdzieś się zawieruszył :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /postawmy pomnik papieża Polaka w każdej polskiej wsi!/

  • 64. Data: 2009-02-17 16:13:55
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    de Fresz wrote:

    > Owszem, najwidoczniej w przeciwieństwie do Ciebie.

    I nadal uwazasz ze w USB transfery obsługuje CPU, jak rozumiem w trybie
    PIO?!

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 65. Data: 2009-02-17 16:21:43
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Mikolaj Tutak wrote:

    > I nadal uwazasz ze w USB transfery obsługuje CPU, jak rozumiem w
    > trybie PIO?!

    Tu masz taki zrzut ekranu:
    http://img24.imageshack.us/my.php?image=usbehciqe4.p
    ng

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 66. Data: 2009-02-17 16:32:06
    Od: j...@a...at

    On 17 Feb., 16:21, mt <t...@i...pl> wrote:

    > Znowu uprawiasz radosną twórczość? Pokażesz jakiś model dysku microdrive
    > realnie dostępny w sprzedaży o pojemności większej niż 8 GB (nie
    > wspominając o transferach jakie one osiągają). Dawniej CF uważane były
    > za bardziej niezawodne (pomijam slot kart pamięci) no i realnie miały
    > większe pojemności niż SD. Obecnie się to już raczej wyrównało i ciężko
    > stwierdzić dlaczego producenci tkwią w wyższych seriach luster przy CF,
    > bo przy obecnych cenach kart pamięci kompatybilność wstecz chyba nie ma
> [...]

    juz Ci raz pisalem zebys sie nie osmieszal i raczej nie zabieral glosu
    bez sensu, w sprawach merytorycznych tez lepiej nie bo cie to
    wyraznie przerasta.
    jesli nie chce Ci sie googlowac to ja tego za Ciebie robil nie bede.

  • 67. Data: 2009-02-17 16:35:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "JR" <j...@w...pl> writes:

    > cos sie niezle pokickalo :) -- to taki zdrowy, przeponowy smiech,
    > bez nutki ironii ...

    O, wątek przeskoczył. Dziwne...

    MJ

  • 68. Data: 2009-02-17 16:44:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:

> [...]
    > wyraznie przerasta.
    > jesli nie chce Ci sie googlowac to ja tego za Ciebie robil nie bede.

    Dawaj tego linka, bo nasze google się popsuły :)

  • 69. Data: 2009-02-17 17:25:51
    Od: mt <t...@i...pl>

    [...]
> [...]
    > wyraznie przerasta.
    > jesli nie chce Ci sie googlowac to ja tego za Ciebie robil nie bede.

    Weź jełopie poczytaj o microdrive i przestań brednie wypisywać, tu masz
    link dla przykładu, gdybyś sam nie potrafił znaleźć:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Microdrive

    --
    marcin

  • 70. Data: 2009-02-17 17:42:58
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 16:50:47 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Widziałem już kilka spieprzonych gniazd cf i żadnego sd.

    Widziałem złamaną kartę SD (nadal nie wiem jak znajomy to zrobił). CF są
    jak na razie szybsze (o ile ma to znaczenie), za to są droższe i większe.

    --
    Kojer