  • 71. Data: 2009-02-17 17:50:18
    Temat: Re: Firewire - USB
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Robert Kois pisze:
    > Widziałem złamaną kartę SD (nadal nie wiem jak znajomy to zrobił). CF są
    > jak na razie szybsze (o ile ma to znaczenie), za to są droższe i większe.

    Mnie się jedna rozwarstwiła, a z dwóch oderwał się dzyndzel blokady.

    Z tą szybkością to nie za bardzo chyba tak różnica. Mam sporo do
    czynienia z tymi kartami (sd), różne są czytniki, ale gdy para
    karta-czytnik (i komputer) pogada ze sobą to szybkość transferu jest i
    lepsza od deklarowanych.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 72. Data: 2009-02-17 17:51:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    mt pisze:

    > Weź jełopie poczytaj o microdrive i przestań brednie wypisywać, tu masz
    > link dla przykładu, gdybyś sam nie potrafił znaleźć:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Microdrive

    No i zamordowałeś następną ksywę :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /ja, ja, ja! - lubię sobie czasami tak porecytować.../

  • 73. Data: 2009-02-17 18:01:33
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 18:50:18 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > czynienia z tymi kartami (sd), różne są czytniki, ale gdy para
    > karta-czytnik (i komputer) pogada ze sobą to szybkość transferu jest i

    Popatrz na deklarowane przez producentów. Ciągle CF jest szybsze, jak
    wejdzie nowe SDXC to CF pewnie zdechnie.

    --
    Kojer

  • 74. Data: 2009-02-17 19:20:30
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > Widziałem już kilka spieprzonych gniazd cf i żadnego sd.

    To mamy nieco odmienne doswiadczenia :)

    Ja nie widzialem na razie uwalonego CF, natomiast widzialem
    wiele gniazd SD majacych problem ze stykami.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek