  • Data: 2009-02-26 21:48:14
    Temat: Re: Finepix S3 Pro
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:go72c2$jin$3@news.onet.pl...

    > A wracając do tematu - rada michqq w obecnej sytuacji wydaje mi się jednak
    > najsensowniejsza - proste żołnierskie wskazówki - to karabin, a tu muszka
    > i szczerbinka. Pamiętajcie, żeby muszka była zawsze dalej od was niż
    > szczerbinka ;)

    Jeśłi ta grupa ma mieć jakiś sens to odpowiedź raczej powinna brzmieć
    : przesłona słuzy do ..... , czułość służy do ...... , czasy pomagają
    w ... itp , itd , opanuj to i zacznij świadomie używać . Kazda próba
    zmierzająca do ustalenia jakiś uniwersalnych przepisów na zrobienie
    poprawnie naświetlonej foty na tej grupie są wielką krzywdą dla tych
    początkujacych.
    Naprawdę się nie da :(((

    abpc