  • Data: 2009-07-02 13:40:56
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > ale co to ma za znaczenie, nie zatrzymal sie na wezwanie, jakby to
    > zrobil, zylby do dzis
    Pisałem, byś się doedukował w tym temacie, polecam regulamin, opisujący
    bardzo precyzyjnie zasady użycia broni. Zignorowanie wezwania do
    zatrzymania nie zezwala na użycie broni, jak to zechciałeś napisać. Aby
    mówić o sforsowaniu blokady trzeba taką blokadę zrobić, by nie było
    niejednoznaczności. Jeśli policja ma zawiadomionie o uciekających
    przestępcach na motocyklu to postawienie w poprzek drogi radiowozu
    stanowi blokadę dla samochodu ale nie motocykla. W Chodlu zaparkowany z
    boku radiowóz został nazwany blokadą, itd

    --
    AL F650 & LC4