  • Data: 2009-07-02 14:30:20
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h2ho0a$36u$1@node2.news.atman.pl...
    > Tępy skurwysyn świadomie łamał prawo i świadomie uciekał na widok
    > policjanta. Policjant wykonywał swój obowiązek.

    Tak. Zabił młodego, niewinnego chłopaka. To był jego jebany obowiązek...

    > Może nie najlepiej
    > ale wykonał.

    Dobre...

    > A może zabrać policjantom broń i uprawnienia do kontroli
    > bandziorów i tępych skurwysynów którzy to śmigają bez uprawnień
    > lub po alkoholu.

    To jest dobry pomysł. Takim baranom powinno się zakazać posiadania broni.

    > Tylko jak ci taki specjalista potrąci na chodniku
    > kogoś z rodziny to kogo wtedy nazwiesz "tępym skurwysynem" ?

    Wniosek logiczny: jeśli policjant będzie zapobiegawczo zabijał wszystkich
    młodych na motocyklach, to w przyszłości żaden z nich nie potrąci mi nikogo
    z bliskich? Pewnie i rację masz...

    > Jasne każdy uważa że jest na innych prawach i wszystko mu wolno.
    > W internecie to się sprawdza (pomijam flame war) a w realu
    > można za to dostać kulkę od nerwowego policjanta.

    To teraz nerwowi policjanci zabijają nawet za obrażanie ich w necie? O
    kurwa! Przepraszać ich, a jak mnie już zapamiętali? Co ja zrobię teraz???

    > Więc zastanów się nad tymi swoimi "innymi prawami" bo może
    > jednak nie zawsze warto.
    > Pozdrawiam

    Hmm, zastanawiam się... Marnie Ci to wszystko wyszło.

    --
    Grzybol