  • Data: 2009-07-01 17:57:30
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > dla mnie malolat
    >
    > a poza tym, przyslowie o tym ze czym skorupka za mlodu nasiaknie tym na
    > starosc traci, jest ci znane?

    Owszem, ale za czyny doroslego czlowieka odpowiada on sam. Jak
    przekroczysz dozwolona predkosc to tez tlumaczysz sie miskom zlym
    wychowaniem przez rodzicow?

    > a czy ja chce skazywac rodzicow, twierdze jedynie, ze jakby lepiej syna
    > wychowali, nie bylo by sprawy, bo albo by nie jezdzil bez prawka, albo
    > zatrzymalby sie do kontroli

    A ilu rzeczy zakazywali Ci rodzice a Ty je robisz? tez Cie zle wychowali?
    > dlaczego tylko gliniarza obwiniac, ktory zapewne jest rowniez
    > poszkodowany w tej calej sprawie, zastrzelenie czlowieka to nie
    > przyslowiowe "kur... mac" moze sie to za nim ciagnac do konca zycia
    Ja go nigdzie nie obwiniam. Juz w tym watku pisalem - jesli nie jest
    gotowy poniesc konsekwencji swojego wyboru zawodu - niech zostanie
    piekarzem lub ksiedzem. Nikt mu nie kazal isc do Policji.

    --
    Qlfon, Kraków