  • 121. Data: 2009-06-30 15:02:26
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h2d05i$mv2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No szukali CZ, i chyba mieli nawet film z kamery. No i chyba napad byl
    > jakos tak pare godzin wczesniej niz postawienie blokad.

    konia z rzedem temu, kto nie znajac sie na motocyklach ( nie kazdy przeciez
    musi) odrózni jednego nakeda od drugiego...
    moją ospojlerowana zjawcie tez czesto brali za japonie tylko co to zmienia?

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 122. Data: 2009-06-30 15:03:25
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    >Amen. Zycia nic nie wroci, wazne by szeryfowie wyciagneli wnioski.

    I nie tylko szeryfowie... Alisci poniewaz ten temat wciaz nie traci
    zywotnosci i tylko argumentacje z biegiem czasu coraz slabsze, na to
    drugie trudno liczyc. Raczej na powtorki. Chyba ze jednak cos z tego w
    mysl zapadnie i w razie czego zadziala a to tutaj to tylko tak...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 123. Data: 2009-06-30 15:03:46
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-30 16:38:43 +0200, Qlfon <r...@l...pl> said:

    > Newrom, nie dosc ze samolotow nie lubisz to jeszcze cos Ci sie
    > pozajaczkowalo z tym strzelaniem. Skoro tak to dlaczego karabiny
    > snajperskie nie strzelaja seriami?

    A ile czasu szkoli się snajpera, jakie musi mieć wrodzone predyspozycje
    i ile zazwyczaj ma czasu na wjazd w rejon celowania?

    > IMHO ogien ciagly prowadzi sie w celu "przygwozdzenia" przeciwnika do
    > ziemi ew. oslony a nie celem eliminacji przeciwnika.

    Mylisz się. Jeśli masz szybko zrobić komuś kuku, to łatwiej jest to
    wykonać w krótkim czasie puszczając serię w kierunku, niż jednym,
    mierzonym bye jak strzałem. Dla wyszkolonych żołnierzy
    najskuteczniejszy jednak jest ogien krótkimi seriami.

    > Nie mialem przyjemnosci stzrelac z broni maszynowej ale strzelam z
    > broni krotkiej i wiem jaka rozrzut mam strzelajac 10-12 strzalow jeden
    > po drugi tak szybko by tylko przyrzady mi sie zgraly z tarcza

    Przyrządy z tarczą? Ueeee... ;-) Różnica jest taka - z broni
    powtarzalnej do jednego celu 10 strzałów można oddać w... powiedzmy 7
    sekund (z wyjęciem i wycelowaniem). Z automatu w tym czasie serią
    wywalisz cały magazynek. W drugim przypadku połowa pewnie nie wejdzie,
    ale to co wejdzie ma szanse trafić gdzie trzeba. W stresie waląc
    pojedyńczo i tak większość chybi (vide hamerykanckie statystki).

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 124. Data: 2009-06-30 15:09:13
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Qlfon <r...@l...pl> wrote:

> [...]
    >strzalow jeden po drugi tak szybko by tylko przyrzady mi sie zgraly z
    >tarcza a jakie mam wyniki gdy strzelam mierzac kazdorazowo.

    A ze snajperskiej broni strzelales? Latwo jest?
    Ja to z kolei nie znam sie na myslistwie, ale jak sie poluje dejmy na
    to na te za przeproszeniem kaczki, to sie strzela pojedynczym srutem
    czy garscia?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 125. Data: 2009-06-30 15:10:38
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Nie.

    > A wystarczylo zwolnic, przyjac na klate 350 czy 450zl mandatu i
    > zadzwonic po kolege z prawkiem zeby odtransportowal motor do domu.
    >
    > pozdr
    > newrom

    Tylko widzisz, chyba nie w naszym swiecie...
    jakos z tego co czytam to niewielu jest takim kozakiem zeby sie zatrzymac i
    przyjac na klate ( nota bene własna głupote) kare...
    trendy jest obrzucac Policje gównem i pochwalac zachowanie na calym swiecie
    przyjete za karalne... Krew mnie zalewa jak widze ilu ludków wokół mnie nie
    ma PJ.... i jak kozacza ze sie nie zatrzymali i ze trzysta na gumie....
    nie wiem,mnie sprawia przyjemnosc jezdzenie na motocyklu a nie sranie po
    gaciach na widok kazdego radiowozu... moze dlatego mam tak mało kontroli ze
    sie ich po prostu nie boje.??

  • 126. Data: 2009-06-30 15:17:43
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Easy pisze:

    > Można poełnic bład, nikt nie jest doskonaly ale trzeba ponosci
    > KONSEKWENCJE swojego błedu.. to sie zdaje nazywa byc dorosłym....

    Zapominasz o jeszcze jednym szczególe- zasady gry muszą być jasne,
    by dorośli mogli bawić się w tę grę. Jak dotąd byłem przekonany,
    że niezatrzymanie się do kontroli to jest wykroczenie ze znanymi mi
    konsekwencjami. Wiele osób słyszało, że na blokadzie mającej zatrzymać
    motocykl nie stosuje się kolczatki bo regulamin tego zabrania (wiadomo
    dlaczego), wskażesz mi jakąś akcję medialną informującą DOROSŁE
    społeczeństwo, że policja od razu ma prawo użyć broni.
    Jesli nie chcemy nieporadnej policji to można zgodzić się na stosowanie
    środków drasycznych, ale ponieważ prawdopodobieństwo popełnienia błędu w
    ocenie sytuacji istniej to policja powinna ponosić konsekwencje, własnie
    materialne. Ktoś użył tu przykładu amerykańskiego pościgu, kasowane
    samochody, sklepy,itd, sprawca złapany- a później burmistrz pokrywa
    straty. Tak odbieram ten wyrok, ktoś musi posprzątać po błęnej decyzji
    urzędnika państwowego.

    --
    AL F650 & LC4

  • 127. Data: 2009-06-30 15:33:40
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    >Marcin był juz dorosły..

    Pelnoletni chyba. A to nie jest rownowazne co najlepiej obrazuje ten
    watek.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 128. Data: 2009-06-30 15:38:57
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Easy pisze:

    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Mam i dlatego wiem ze kasa nie zastapi ich.. chyba ze na krzywdzie
    > jednego dziecka chciałabym zapewnic przyszlosc pozostałej dwójce... ale
    > sorki dla mnie to mocno naciagane...

    To jak maja im zadoscuczynic? Ziemie im dac zeby park pamieci zrobili?
    Takie mamy czasy, ze ludzie ccha pieniedzy za wszystko. Na razie jest
    tylko wyrok wskazujacy na to ze Policja zawalila sprawe. O tym z jakich
    przyczyn to juz tu napisano milion literek. o tym ile tej kasy bedzie (o
    ile bedzie) bedzie inna sprawa.

    > Wyrok pokazuje
    >
    > no ale dlaczego. tego nie moge zrozumiec. zadoscuczynienie za to ze sie
    > nie zatrzymał do kontroli????? jeszcze raz powtarzam dla mnie to chore.
    > Gdyby był mezem i jedynym zywicielem rodziny, to moze jeszcze jestem w
    > stanie zrozumiec, bo dzieci nie beda miały za co zyc.. ale dlaczego
    > rodzice?

    Zadoscuczynienie za to ze zostal zabity za popelnione wykroczenie.
    A rodzice bo moze on mial ich zywic po tym jak pojda na nasze smieszne
    emerytury. Chodel to mala miejscowosc, byc moze byli rolnikami. Moze
    mial zostac na gospodarce (ale z tego co wiem to chcial isc do Policji).
    Starcili cos pewnie najcenniejszego w zyciu nie ze swojej winy - dlatego
    sad przyznal im racje. Nie powinno to sie tak skonczyc.

    > Panstwo jako panstwo ma chronic sweoich obywateli -
    > moze powinni pomyslec ze zle wychowali dziecko, bo jezdziło bez
    > wymaganych dokumentów i sami sa sobie winni?

    To do jakiego wieku dziecka rodzicow nalezy karac za czyny dzieci?
    Chlopak byl dorosly.

    > Widzisz i dochodzimy do sytuacji gdzie policja powinna zaczac bac sie
    > swojego cienia.
    Jest taka mozliwosc i to b. prawdopodobne. Ale bedzie tak tak dluhgo jak
    procedury nie beda jasne a ich wykonywanie nie bedzie odruchowe. W tym
    przypadku jest za duzo bledow, po obu stronach ale najwyzsza cene
    zaplacil chlopak ktory nie mial prawa jazdy. Powiniens ie zatrzymac to
    fakt, ale stzrelanie z broni automatycznej w srodku malej miejscowosci
    do badacego w ruchu motocykla i to w plecy kierujacego jest wg. mnie
    ostrym przegieciem.
    > jedzie potencjalny bandyta ( przypomnijmy ze to było w czasie kiedy był
    > napad na bank. )a my go po prostu puscimy bo sie boimy ???
    Nie, nie musimy go puszczac, mzoemy go obserwowac i zatrzymac wtedy gdy
    beda ku temu warunki umozliwiajace bepieczne przeprowadzenie
    zatrzymania. To nie tak ze cel uswieca srodki.
    > to w ogole zlikwidujmy policje bo i tak nas nikt nie obroni.. paranoja.
    > Jak juz ktos wspomniał, Policja u nas ma za małe prawa.
    Prawa ma takie jakie powinna miec. Problem tkwi w ludziach - Policja to
    nie jakis twor filozoficzny, to ludzie tacy jak Ty, ja czy czla ta
    grupa - z anszymi fobiami, uprzedzeniami, problemami w domu i w
    zagrodzie. Problem tkwi w tym,z e do tej sluzby powinni trafiac ludzie,
    ktorzy maja ku temu predyspozycje i umiejacy na chlodno oceniac sytuacje
    a nie wyciagac bron maszynowa w srodku miasta gdy ostatni raz
    strzelali z niej w 1998 roku.
    > Jestem za tym by takie zachowania pietnowac. Jestem za tym by tatuowac
    > pijanym kierowcom znak na czole ze sa potencjalnymi zabójcami. Jestem za
    > tym zeby stosowac bardzo wysokie kary wobec osob, ktore jezdza pojazdami
    > bez waznego Prawa Jazdy.
    tu sie zgodze, ale czy kara smierci to nie za duzo? Mam troche na swoim
    koncie, samochodem, motocyklem na szczescie nie ale dzieki temu ze
    zawsze mialem papiery w porzadku i zawsze sie zatrzymywalem NIGDY nie
    dostalem na motocyklu mandatu. Tez jestem za tym by wykluczac z ruchu
    pijakow i ludzi bez uprawnien ale nie wszelkimi srodkami. mozna goscia
    sledzic, nawet nie trzeba gonic, mozna zrobic blokade bez kolczatki -
    jak ktos tu pisal postawione w poprzek drogi samochody wyhamuja
    najwiekszego kozaka (o ile nie leci na jakims enduro). mozna, tylko
    trzeba chciec i wiedziec jak to zrobic.
    > Tak jestem inna. Nie miesci mi sie to w głowie olewanie Policji.
    > Swieta nie jestem, daleko mi do tego, ale potrafie ponosic konsekwencje
    > swojego zachowania.
    > i tylko o tym mówie...
    Wiem i rozumiem, kazdy z nas tutaj cos za paznokciami ma (mowie o ruchu
    drogowym) ale nie rozumiem dlazcego chcesz pozwolic Policji na takie
    bledy kosztem tego ze niewinni ludzie maja ponosic tego kosekwencje a
    ich rodziny maja zostac same sobie.

    > chłopak równie dobrze mógł oberwac rykoszetem.. przypadek ale gdyby sie
    > zatrzymał NIKT nie uzyłby broni...

    Tym samym rykoszetem (a w zasadzie 10) w Chodlu moglo dostac kilka
    postronnych osob. O to tu biega...

    --
    Qlfon, Kraków

  • 129. Data: 2009-06-30 15:42:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 30 Jun 2009 13:21:09 +0200, osobnik zwany newrom
    wystukał:

    > Po to sie uzywa broni maszynowej zeby nie strzelac pojedynczo, seria
    > latwiej trafic. A strzela sie po to zeby trafic i
    > zatrzymac/unieszkodliwic.

    ale mówisz z doświadczenia czy tak ci się wydaje?
    Bo takich co potrafią trafić serią w cel to się dłuugo szkoli.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 130. Data: 2009-06-30 15:42:06
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 16:59:48 +0200
    Easy wrote:

    > wiesz co... to ja tylko raz wypchne cie z 10 pietra.. tak mnie korci od lat
    > zeby to zrobic.. no tylko raz, obiecuje.. ale nie chce by dzieci miały matke
    > karana to nie mow nikomu dobrze?
    >

    > Słyszysz co pleciesz?

    Tak wiem, ale to było wyprodukowane specjalnie dla kol. szerszenia.
    Nie zwracajcie na to większej uwagi.

    > Można poełnic bład, nikt nie jest doskonaly ale trzeba ponosci KONSEKWENCJE
    > swojego błedu.. to sie zdaje nazywa byc dorosłym....

    No właśnie niektórzy mają taki sposób 'im dalej wlas'(np. produkujesz
    kolejne kłamstwo żeby wybrnąć z innego, tak samo tutaj chciał ucieć żeby
    nie dostać tych pięciu stów).

    A on wcale nie musiał być dorosły, bo to nie wiek świadczy o tym, ale
    to pewnie wiesz...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb