  • Date: Tue, 30 Jun 2009 17:17:43 +0200
    From: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...

    Easy pisze:

    > Można poełnic bład, nikt nie jest doskonaly ale trzeba ponosci
    > KONSEKWENCJE swojego błedu.. to sie zdaje nazywa byc dorosłym....

    Zapominasz o jeszcze jednym szczególe- zasady gry muszą być jasne,
    by dorośli mogli bawić się w tę grę. Jak dotąd byłem przekonany,
    że niezatrzymanie się do kontroli to jest wykroczenie ze znanymi mi
    konsekwencjami. Wiele osób słyszało, że na blokadzie mającej zatrzymać
    motocykl nie stosuje się kolczatki bo regulamin tego zabrania (wiadomo
    dlaczego), wskażesz mi jakąś akcję medialną informującą DOROSŁE
    społeczeństwo, że policja od razu ma prawo użyć broni.
    Jesli nie chcemy nieporadnej policji to można zgodzić się na stosowanie
    środków drasycznych, ale ponieważ prawdopodobieństwo popełnienia błędu w
    ocenie sytuacji istniej to policja powinna ponosić konsekwencje, własnie
    materialne. Ktoś użył tu przykładu amerykańskiego pościgu, kasowane
    samochody, sklepy,itd, sprawca złapany- a później burmistrz pokrywa
    straty. Tak odbieram ten wyrok, ktoś musi posprzątać po błęnej decyzji
    urzędnika państwowego.

    --
    AL F650 & LC4