  • 111. Data: 2009-06-30 14:10:21
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:4a4a1c06$1@news.home.net.pl...

    > Wyrok pokazuje tylko ze Pansto i juego sluzba jest nieskuteczne w pewnych
    > obszarach.

    nie, nie, nie, to ze wyrok zapadl pokazuje tylko jedno, ze rodzicie nie
    wywiazali sie ze swojego obowiazku, bo gdyby sie wywiazali, malolat nie
    smigalby na motorze bez prawka, a zatem nie musialby sie obawiac kontroli
    policji, reszta to tylko nastepstwa niewlasciwego wychowania

    kazdy medal ma dwie strony

  • 112. Data: 2009-06-30 14:15:43
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > nie, nie, nie, to ze wyrok zapadl pokazuje tylko jedno, ze rodzicie nie
    > wywiazali sie ze swojego obowiazku, bo gdyby sie wywiazali, malolat

    Marcin był juz dorosły..
    nie
    > smigalby na motorze bez prawka, a zatem nie musialby sie obawiac
    > kontroli policji, reszta to tylko nastepstwa niewlasciwego wychowania

    Wychodząc z takiego założenia powinniśmy potroić ilość osadzonych w
    Polsce - na każdego osadzonego przypadałyby jeszcze dodatkowe dwa
    miejsca dla rodziców - przeciez idąc Twoim tokiem myślenia matka i
    ojciec tez powinni siedzieć...
    > kazdy medal ma dwie strony

    A tu sie zgodze.
    --
    Qlfon, Kraków

  • 113. Data: 2009-06-30 14:18:12
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Wieca pisze:

    > Nieprawda. Wystarczy prawdziwe szkolenie - czyli takie podczas którego
    > nabierasz prawidłowych odruchów. Uwierz. To się da zrobić z każdym, wymaga
    > jednak czasu i pieniędzy na amunicję.
    Pzrede wszystkim wymaga odpowiedniego doboru kadr, ktore pozniej maja
    strzelac. Wagon amunicji zmniejszy sie pewnie o polowe.

    --
    Qlfon, Kraków

  • 114. Data: 2009-06-30 14:23:47
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Arex" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 30 June, 12:28, Sqeeb <s...@i...community> wrote:
    > On Tue, 30 Jun 2009 02:30:55 -0700 (PDT)
    > Arex wrote:
    > Użyć broni użyli. Szkoda, że troche niecelnie.

    Widziales kiedys z bliska spluwe nabita celujaca w Ciebie??
    Ja widzialem. (niekoniecznie w glowe. MP5 z bliska sa wcale
    fajne ;-) )

    ja miałam dwa razy.. raz jakis pacan sie chwalił ze ma ( nie wiem, moze
    gazówka to była ale jakos nie chciałam sprawdzac) bo wg niego przeszłam nie
    tak jak trzeba przez jezdnie... oddaliłam sie czym predzej z gaciami mokrymi
    ze strachu

    I zapewniam Cie na 100% ze jakbym zobaczyl policjanta podczas blokady
    (widzisz klientow w kamizelkach z automatami, tego sie nie da nie
    zauwazyc) ktory kaze mi sie zatrzymac to bez wzgledu na wszystko bym
    to zrobil bo mam SWIADOMOSC co robi kula w ciele i ze policja ma prawo
    uzyc broni.

    tia.. u niemca robili blokade na Polaków... i pomimo ze miałam bardzo duzo
    do stracenia jak zobaczyłam spluwe od razu przeszły mnie głupie mysli.
    Jedyne co to "dobra, zatrzymujemy sie , nie warto ryzykowac"

    I wcale nie "takiego". dawalbym po heblach azbym gume spalil,
    pierdzielnal moto na glebe i lapy w gore bo nie chce miec dodatkowej
    dziury.

    własnie....po chuj uciekał.. brak prawka czy DO ?? dla mnie to chore. ale
    jak mowiłam ja inna jestem.

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 115. Data: 2009-06-30 14:29:42
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Sqeeb pisze:

    > A może chłopak chciał zostać instruktorem/egzaminatorem i nie mógł być
    > karany za wykroczenia, ale był zagorzałym miłośnikiem jednośladów,
    > rano zjawił się jego kolega który mu na chwile motocykl pozyczyl(zeby
    > sie przejechal) no a jak zobaczyl blokade od razu pomyslal ze bedzie
    > karany i z roboty nici no to co mial zrobic? Sam bym pewnie tez spierdolil
    > w takiej sytuacji, chociaz nie wiem.
    Chcial zdawac do szkolki policyjnej....

    --
    Qlfon, Kraków

  • 116. Data: 2009-06-30 14:34:23
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > wszystkie informacje jakimi sie tu poslugujemy, niezaleznie od tego co o
    > tym sadzimy sa w mniejszym lub wiekszym stopmniu przetworzone przez
    > dziennikarzy, pewno jest tylko jedno, jakby sie zatrzymal to by zyl
    Amen. Zycia nic nie wroci, wazne by szeryfowie wyciagneli wnioski.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 117. Data: 2009-06-30 14:38:43
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Po to sie uzywa broni maszynowej zeby nie strzelac pojedynczo, seria
    > latwiej trafic. A strzela sie po to zeby trafic i
    > zatrzymac/unieszkodliwic.
    Newrom, nie dosc ze samolotow nie lubisz to jeszcze cos Ci sie
    pozajaczkowalo z tym strzelaniem. Skoro tak to dlaczego karabiny
    snajperskie nie strzelaja seriami? IMHO ogien ciagly prowadzi sie w celu
    "przygwozdzenia" przeciwnika do ziemi ew. oslony a nie celem eliminacji
    przeciwnika. Nie mialem przyjemnosci stzrelac z broni maszynowej ale
    strzelam z broni krotkiej i wiem jaka rozrzut mam strzelajac 10-12
    strzalow jeden po drugi tak szybko by tylko przyrzady mi sie zgraly z
    tarcza a jakie mam wyniki gdy strzelam mierzac kazdorazowo. nie jestem
    snajper ale wstydzic sie nie musze i w zyciu nie zgodze sie z Twoja teza
    o wiekszej latwosci trafienia ogniem ciaglym niz pojedycznym.
    Jakby co to zapraszam na Fabryczna- postrzelamy, pogadamy, zweryfikujemy
    teorie:)
    --
    Qlfon, Kraków

  • 118. Data: 2009-06-30 14:42:00
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Easy, powiedz ze teraz zartujesz prawda? nie znamy sie osobiscie, nie wiem
    > czy masz dzieci czy nie (ja nie mam) ale zapytaj sie moze swoich rodzicow
    > jakby sie czuli tracac dziecko w taki sposob.
    Mam i dlatego wiem ze kasa nie zastapi ich.. chyba ze na krzywdzie jednego
    dziecka chciałabym zapewnic przyszlosc pozostałej dwójce... ale sorki dla
    mnie to mocno naciagane...

    Wyrok pokazuje
    > tylko ze Pansto i juego sluzba jest nieskuteczne w pewnych obszarach.
    > Urzednik panstwowy to przyznaje - nie mowi nic o tym czy mial strzelac czy
    > nie, czy mial stzrelac zeby zabic czy tez zeby postarszuyc. Mowi tylko o
    > tym, ze stala sie rzecz straszna (jak straszna to juz sie dowiesz od
    > rodzicow) i za taka strate rodzinie nalezy sie zadoscuczynienie.

    no ale dlaczego. tego nie moge zrozumiec. zadoscuczynienie za to ze sie nie
    zatrzymał do kontroli????? jeszcze raz powtarzam dla mnie to chore. Gdyby
    był mezem i jedynym zywicielem rodziny, to moze jeszcze jestem w stanie
    zrozumiec, bo dzieci nie beda miały za co zyc.. ale dlaczego rodzice?

    Panstwo jako panstwo ma chronic sweoich obywateli -
    > jak pokazuje ten przypadek czasem rowniez przed swoimi wlasnymi bledami.
    > Pomysl jak beda sie czuli Ci rodzice za 30 lat wiedzac o tym, ze mieli
    > kiedys kochanego syna, ktor coprawda popelnil blad, ale mieli nadzieje ze
    > przyjedzie z wnukami na swieta czy posiedzi w ogrodku z nimi.
    moze powinni pomyslec ze zle wychowali dziecko, bo jezdziło bez wymaganych
    dokumentów i sami sa sobie winni?

    > Teraz juz wiem, ze zartujesz. Niech od razu Policja zaskarzy sama siebie
    > ze pozwolila na to by obywatel nie umieral ze strachu na sam widok
    > policjanta?

    Widzisz i dochodzimy do sytuacji gdzie policja powinna zaczac bac sie
    swojego cienia.
    jedzie potencjalny bandyta ( przypomnijmy ze to było w czasie kiedy był
    napad na bank. )a my go po prostu puscimy bo sie boimy ???
    to w ogole zlikwidujmy policje bo i tak nas nikt nie obroni.. paranoja.
    Jak juz ktos wspomniał, Policja u nas ma za małe prawa.
    Jestem za tym by takie zachowania pietnowac. Jestem za tym by tatuowac
    pijanym kierowcom znak na czole ze sa potencjalnymi zabójcami. Jestem za tym
    zeby stosowac bardzo wysokie kary wobec osob, ktore jezdza pojazdami bez
    waznego Prawa Jazdy.
    Tak jestem inna. Nie miesci mi sie to w głowie olewanie Policji.
    Swieta nie jestem, daleko mi do tego, ale potrafie ponosic konsekwencje
    swojego zachowania.
    i tylko o tym mówie...

    chłopak równie dobrze mógł oberwac rykoszetem.. przypadek ale gdyby sie
    zatrzymał NIKT nie uzyłby broni...

  • 119. Data: 2009-06-30 14:50:54
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > de Fresz wydusił z siebie te słowy:

    Fakt jest faktem - każdy normalny
    > człowiek, ktory nie ma nic na sumieniu - na wezwanie policjanta, zwlaszcza
    > w okolicznościach blokady policyjnej - po prostu sie zatrzymuje. Jesli
    > tego nie robi musi liczyć sie ze wszelkimi mozliwymy konsekwencjami.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    > Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    > HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

    AMEN

  • 120. Data: 2009-06-30 14:59:48
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...
    On Tue, 30 Jun 2009 13:49:02 +0200
    szerszen wrote:

> [...]
    sie przejechal) no a jak zobaczyl blokade od razu pomyslal ze bedzie
    karany i z roboty nici no to co mial zrobic? Sam bym pewnie tez spierdolil

    wiesz co... to ja tylko raz wypchne cie z 10 pietra.. tak mnie korci od lat
    zeby to zrobic.. no tylko raz, obiecuje.. ale nie chce by dzieci miały matke
    karana to nie mow nikomu dobrze?

    Słyszysz co pleciesz?

    Można poełnic bład, nikt nie jest doskonaly ale trzeba ponosci KONSEKWENCJE
    swojego błedu.. to sie zdaje nazywa byc dorosłym....