  • Data: 2009-06-30 15:47:18
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:

    > A ile czasu szkoli się snajpera, jakie musi mieć wrodzone predyspozycje
    > i ile zazwyczaj ma czasu na wjazd w rejon celowania?

    Lata, a w rejonie to i tydzien pod liscmi, jedzac, pijac, lejac i
    sr***ajac pod nimi.

    > Mylisz się. Jeśli masz szybko zrobić komuś kuku, to łatwiej jest to
    > wykonać w krótkim czasie puszczając serię w kierunku, niż jednym,
    > mierzonym bye jak strzałem. Dla wyszkolonych żołnierzy najskuteczniejszy
    > jednak jest ogien krótkimi seriami.

    Hint: wyszkolonych. Pan policjant jak juz ustalilismy do nich nie
    nalezal. Wiem, ze takie strzelanie to czysta statystyka, z tych 30 moze
    dwa wejda w cel, reszta moze poleciec po tych przypadkowych. Mowimy o
    strzelaniu w miescie nie na froncie.

    > Przyrządy z tarczą? Ueeee... ;-)

    Stary, strzelam od kilku miesiecy:) nie wymagaj zbyt wiele. tyle co wiem
    to to ze 10 strzalow w 7 sekund nie oddam. no moze oddam, ale ile bedzie
    w tarczy na 15m to nie mam pojecia:)
    Różnica jest taka - z broni
    > powtarzalnej do jednego celu 10 strzałów można oddać w... powiedzmy 7
    > sekund (z wyjęciem i wycelowaniem). Z automatu w tym czasie serią
    > wywalisz cały magazynek. W drugim przypadku połowa pewnie nie wejdzie,
    > ale to co wejdzie ma szanse trafić gdzie trzeba. W stresie waląc
    > pojedyńczo i tak większość chybi (vide hamerykanckie statystki).

    true, ale to na wojnie a nie w strzelaniu, ktore w zalozeniu mialo byc
    prewencyjne - mial zatrzymac, czyli unieszkodliwic na jakis okres czasu.
    Ktory w tym przypadku mial byc jednak krotszy od wiecznosci. W tym
    przypadku IMHO uzycie ognia ciaglego bylo li tylko fantazja pana
    policjanta.

    --
    Qlfon, Kraków