  • Data: 2009-06-30 16:06:27
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: Sqeeb <s...@i...community> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Jun 2009 16:42:00 +0200
    Easy wrote:

    > no ale dlaczego. tego nie moge zrozumiec. zadoscuczynienie za to ze sie nie
    > zatrzymał do kontroli????? jeszcze raz powtarzam dla mnie to chore. Gdyby
    > był mezem i jedynym zywicielem rodziny, to moze jeszcze jestem w stanie
    > zrozumiec, bo dzieci nie beda miały za co zyc.. ale dlaczego rodzice?

    Easy, widze, że Tobie po prostu chodzi o to, że to państwo czyli Ty, ja
    i reszta grupy za to zapłacimy. Pamiętasz wypadek polskiego autokaru
    pod Grenobl(wybaczcie, nie wiem jak to się pisze)? Powiedz mi, w czym
    ja jestem gorszy, że mi państwo nie zafundowało podróży tam na miejsce
    wypadku, pomocy finansowej itd...?

    Tu nie chodzi o to, czy te pieniądze się przydadzą, czy faktycznie są
    potrzebne, ale jako że rodzice stracili syna, poniekąd z winy państwa
    to państwo musi dać jakąś rekompensatę. Życia mu nie wróci, więc
    pozostają pieniądze. Poniekąd to była też wina samego syna, ale
    on już swoich win nie naprawi.

    > Panstwo jako panstwo ma chronic sweoich obywateli -
    > moze powinni pomyslec ze zle wychowali dziecko, bo jezdziło bez wymaganych
    > dokumentów i sami sa sobie winni?

    Pewnie coś w tym jest. Może chłopak miał za dużo kasy i lekko mu wszystko
    przychodziło.

    > Widzisz i dochodzimy do sytuacji gdzie policja powinna zaczac bac sie
    > swojego cienia.

    Uwierz mi, bez broni, mafii i innych pierdół oni się sami siebie boją.
    Przełożony podwładnemu rozkaże załatwić sprawe tak a tak i on to musi
    zrobić. I taki podwładny będzie tak kombinował, żeby poszkodowanego na
    dole 'załatwić' jak chce przełożony. A jakby nie załatwił to zawsze
    się znajdzie jakiś dodatkowy patrol czy miejsce w drogówce.

    > jedzie potencjalny bandyta ( przypomnijmy ze to było w czasie kiedy był
    > napad na bank. )a my go po prostu puscimy bo sie boimy ???

    A wiemy że to na pewno on? Ja bym zastrzelił.

    > to w ogole zlikwidujmy policje bo i tak nas nikt nie obroni.. paranoja.

    A bronią nas? Przed czym(kim?)? Bandy gówniarzy z gimnazjum nie potrafią
    rozgonić.

    > Jak juz ktos wspomniał, Policja u nas ma za małe prawa.

    A to sie akurat zgadza.

    > Jestem za tym by takie zachowania pietnowac. Jestem za tym by tatuowac
    > pijanym kierowcom znak na czole ze sa potencjalnymi zabójcami. Jestem za tym
    > zeby stosowac bardzo wysokie kary wobec osob, ktore jezdza pojazdami bez
    > waznego Prawa Jazdy.

    A nie możnaby po prostu zamknąć? A nie, przepełnione więzienia...

    > Tak jestem inna. Nie miesci mi sie to w głowie olewanie Policji.

    Jak Kuba Bogu...

    > Swieta nie jestem, daleko mi do tego, ale potrafie ponosic konsekwencje
    > swojego zachowania.

    Naszemu bohaterowi niestety zabrakło tego 'instynktu samozachowawczego'.
    Chociaż z drugiej strony... Zobaczył gościa z lufą to sie przestraszył.
    Też bym nawiał.

    > i tylko o tym mówie...
    > chłopak równie dobrze mógł oberwac rykoszetem.. przypadek ale gdyby sie
    > zatrzymał NIKT nie uzyłby broni...

    Rzuciliby go na ziemie, zakuli, morde na dołku obili...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb