  • Data: 2009-06-30 16:42:23
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    news:20090630180627.dcec61a2.sqeeb@internet.communit
    y...
    On Tue, 30 Jun 2009 16:42:00 +0200
    Easy wrote:

    > no ale dlaczego. tego nie moge zrozumiec. zadoscuczynienie za to ze sie
    > nie
    > zatrzymał do kontroli????? jeszcze raz powtarzam dla mnie to chore. Gdyby
    > był mezem i jedynym zywicielem rodziny, to moze jeszcze jestem w stanie
    > zrozumiec, bo dzieci nie beda miały za co zyc.. ale dlaczego rodzice?

    Easy, widze, że Tobie po prostu chodzi o to, że to państwo czyli Ty, ja
    i reszta grupy za to zapłacimy.

    to tez.

    Pamiętasz wypadek polskiego autokaru
    pod Grenobl(wybaczcie, nie wiem jak to się pisze)? Powiedz mi, w czym
    ja jestem gorszy, że mi państwo nie zafundowało podróży tam na miejsce
    wypadku, pomocy finansowej itd...?
    to tez. wredna jestem. jak mój wujek umierał to nikogo nie obchodziło czy
    mam za co pojechac do Niego. Faktycznie drażni mnie szastanie pieniedzmi
    podatników tam, gdzie jest medialnie ( vide nie ubezpieczone gospodarstwa na
    terenach zalewowych - bo nie sadzilismy ze wyleje...)

    Tu nie chodzi o to, czy te pieniądze się przydadzą, czy faktycznie są
    potrzebne, ale jako że rodzice stracili syna, poniekąd z winy państwa
    to państwo musi dać jakąś rekompensatę. Życia mu nie wróci, więc
    pozostają pieniądze. Poniekąd to była też wina samego syna, ale
    on już swoich win nie naprawi.

    no to moze wezma dziecko z domu dziecka i wychowaja? wtedy kasiorka jak
    najbardziej sie przyda ( tak jestem cyniczna taka juz moja natura)

    > Panstwo jako panstwo ma chronic sweoich obywateli -
    > moze powinni pomyslec ze zle wychowali dziecko, bo jezdziło bez wymaganych
    > dokumentów i sami sa sobie winni?

    Pewnie coś w tym jest. Może chłopak miał za dużo kasy i lekko mu wszystko
    przychodziło.

    no tak.. to teraz ja za to zaplace...

    > Widzisz i dochodzimy do sytuacji gdzie policja powinna zaczac bac sie
    > swojego cienia.

    Uwierz mi, bez broni, mafii i innych pierdół oni się sami siebie boją.
    Przełożony podwładnemu rozkaże załatwić sprawe tak a tak i on to musi
    zrobić. I taki podwładny będzie tak kombinował, żeby poszkodowanego na
    dole 'załatwić' jak chce przełożony. A jakby nie załatwił to zawsze
    się znajdzie jakiś dodatkowy patrol czy miejsce w drogówce.

    dlatego w koncu piwnno byc normalnie... marginesu błedu sie nei da
    zlikwidowac ale moze kiedys uda mi sie doczekac czasów gdzie bedzie mozna
    wierzyc w sprawiedliwosc.

    > i tylko o tym mówie...
    > chłopak równie dobrze mógł oberwac rykoszetem.. przypadek ale gdyby sie
    > zatrzymał NIKT nie uzyłby broni...

    Rzuciliby go na ziemie, zakuli, morde na dołku obili...

    moze... dyskusja byla akademicka ale teraz juz jest bardzo...

    --
    Easy
    Zielona Dziura