  • Data: 2009-06-30 18:15:26
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Jun 2009 16:38:43 +0200, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    >Newrom, nie dosc ze samolotow nie lubisz to jeszcze cos Ci sie

    Samoloty niech se lataja, ale nad moja glowa jak mam kaca. No!

    > Skoro tak to dlaczego karabiny snajperskie nie strzelaja seriami?

    Bo one maja byc celne na duzych dystansach i w zasadzie chodzi o
    wyeliminowanie celu jednym strzalem. Z tej broni nie strzelasz z
    polobrotu ;)

    >Nie mialem przyjemnosci stzrelac z broni maszynowej ale
    >strzelam z broni krotkiej i wiem jaka rozrzut mam strzelajac 10-12

    Nie myl strzelania na celnosc i skupienie ze strzelaniem zeby trafic
    (to pierwsze sie potocznie nazywalo jedynka, a to drugie to dwojka).
    Juz nie wspomne o roznicy pomiedzy bronia krotka i dluga.
    Oczywiscie ze nie uzyskasz takiego skupienia strzelajac krotkimi
    seriami jakbys mogl uzyskac strzelajac pojedynczo, ale dwojke sie
    strzela do figur bojowych i chodzi tylko o to zeby w nia trafic, niema
    tam kolek z punktami. Pare razy sprawdzalismy z chlopakami jak kule
    trafiaja i najczesciej trafiala 1, 1-2, 2. trzecia i dalsze
    sporadycznie, ale tez kazdy sie staral wypuszczac po 2-3 pociski.
    Na 3 cele zuzywalo sie od 10 do 15 naboi, w magazynku bylo 20 (pomimo
    ze magazynek przyjmuje 30).
    Ogien byl prowadzony z ak ms wz 47 (wtedy na wyposazeniu WP).

    >Jakby co to zapraszam na Fabryczna- postrzelamy, pogadamy, zweryfikujemy
    >teorie:)

    Bron krotka mnie zupelnie nie cieszy, od dawna za to szukam dojscia do
    strzelnicy wojskowej i chocby tantala, ale mi sie nie udaje :(
    W te strone nie masz moze kontaktow ? :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)