  • Data: 2011-07-27 11:06:46
    Temat: Re: Filty UV na 5.000m npm
    Od: Paweł <l...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za pierwszą odpowiedź na temat :-)

    Jestem amatorem, sprzęt nie z górnej półki i przyznaję, że oczekiwałem
    odpowiedzi,

    "Wow, koniecznie zakładaj UV to będziesz mieł zdjęcia 50% lepsze* niż ci bez
    filtra UV" ;-)))

    * ostrzejsze, bez przebarwień, ładne niebo i chmury, bez fioletowej skazy w
    szczegółach kontrastowych itp.

    Poczytałem też w internecie i rzeczywiście bez rewelacji, są "za" i
    "przeciw"...

    Dziękuję i pozdrawiam,

    Paweł