  • 21. Data: 2009-10-22 09:07:36
    Temat: Re: Filtry Cokin
    Od: John Smith <u...@e...net>

    ps napisał(a):
    > John Smith pisze:
    > (..)
    >
    > Nie, łączysz dwa holdery taką przejścióweczką, nazywaną 'tandem
    > adapter', zapytaj o to w raysfoto bo ich wyszukiwarka znajduje tylko Lee
    > - http://www.raysfoto.pl/searchbyname.aspx?search=tand
    em .

    > Jak to wygląda w praktyce możesz zobaczyć tutaj:
    > http://www.cokin.com/ico4-p1.html , pozycja coupling ring , Ref : A254 /
    > P254

    A, czyli profeska, dzięki :-)

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek

  • 22. Data: 2009-10-23 13:39:58
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 21 Oct 2009 07:53:00 +0200, ps wrote:
> [...]
    [...]
    > Co do obracania soczewką - wyżej kolega JA odpowiedział na to pytanie,
    > ja tylko potwierdzę - tak to działa, a jeśli nawet by nie działało to
    > nie jest problemem po nastawieniu parametrów (pokręceniu przednią
    > soczewką :D) ustawić filtr :)

    Warto jeszcze sprawdzic jak bardzo (malo) wspolczesne obiektywy AF kreca
    pyskiem -- AFAIR kit Canona dla zakresu 1m-oo to sie ruszal jakies 5deg
    (juz nie mam szkla zeby sprawdzic, ale moj post z czasow jak sprawdzalem
    tkwi w archiwach ;))

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/