  • Data: 2009-02-27 23:55:33
    Temat: Re: Filtr polaryzacyjny 77mm, prosba o pomoc
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sierp" napisał

    > a jakie zatem filtry polecasz oraz nie polecasz? Warto uczyc sie na
    > cudzych bledach ;-)

    : )
    Bezwzględnie B+W MRC - cena to praktycznie górna półka ale warto bez względu
    na optykę, którą się ma. Zabawne było gdy w jednym moim zestawie filtr był
    niemal 2x droższy od obiektywu ; )
    Brak zafarbów, brak spadku ostrości, praktycznie 100% odporność na jakieś
    paskudne bliki i konstrukcja ponoć nie do zarżnięcia - choć trudno mi sobie
    wyobrazić co trzeba by zrobić żeby uszkodzić taniej zrobiony filtr.
    Jak poszukasz cen to się nie przeraź jak trafisz na wersję KSM (folia
    Kaesemanna) - "zwykłe" MRC jest optymalne cenowo.

    > a nie mozna kupic wiekszej oslony przeciwslonecznej? Pewnie jest to duzo
    > tansze

    Niestety nie ma czegoś takiego jak większa osłona - są oryginały, są
    podróbki oryginałów, nie istnieją większe rozmiary.

    adam