    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Filtr ADSL z neostrady...
    Date: Sun, 9 Jan 2011 00:56:58 +0000 (UTC)

    Pan Pszemol napisał:

    > Twój był bardzo twórczy. Dowiedzieliśmy się, że kondensator
    > równoległy odizolowany od sygnału dwiema indukcyjnościami
    > nie tłumi sygnału tak bardzo jak kondensator wpięty wprost
    > w drogę sygnału. Czy ktoś tego nie wiedział przed Twoim testem?

    Ci, którym się wydawało, że odwrotnie podłączony filtr może spowodować
    "kichę", mogli tego nie wiedzieć. A próba miała na celu coś więcej niż
    zademonstrowanie filtra dolnoprzepustowego. Ktoś to już oczywiście
    wcześniej jako pierwszy wymyślił, policzył i zmierzył -- w tym sensie
    twórcze nie było (oczywiście bardzo żałuję, że tym kimś nie byłem ja).

    > ??? Rżniesz głupa? Filtr ma z jednej strony wtyczkę z drugiej
    > gniazdko. Nie wepniesz go odwrotnie chyba że go otworzysz.

    Filtr od strony gniazdka można podłączyć tylko we właściwym kierunku,
    a od strony telefonu -- tylko odwrotnie. Jak ktoś nie jest w stanie
    tego pojąć, to już trudno.

    > Nie masz pojęcia o elektronice. Tracisz czas - swój i mój.

    Każdy odpowiada za swój czas, więc tylko do siebie może mieć pretensje,
    jeśli go traci.

    > Śmieszysz mnie. Naprawdę.

    Bardzo mnie to cieszy. Naprawdę.

    Jarek