  • Data: 2011-01-09 02:05:13
    Temat: Re: Filtr ADSL z neostrady...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michoo napisał:

    > Dość popularne są filtry, które mają jedną wtyczkę i 2 gniazda (opisane)

    Filtry czy zwrotnice? Do pierwszej Neostrady (tej co jeszcze miała
    stałe IP i nie było logowania) tepsa dała mi zwrotnicę. Taką dość
    dorodną -- spore białe pudełko z trzema gniazdkami (opisanymi).
    Trzeba było trzech kabli żeby gniazdko w ścianie połączyć z telefonem
    i routerem.

    > - przy nich trzeba być ciężko myślącym, żeby się pomylić.

    Tu nie chodziło o pomyłkę, tylko o celowe włączenie filtra (z jedną
    wtyczką i jednym gniazdkiem) w odwrotną stronę -- kol. Pszemolowi
    było ciężko wymyślić coś innego niż dobieranie się do wnętrza pudełka.

    Jarek

    --
    Otwórzmy więc ich drzwi...
    zajrzyjmy im do wnętrza