  • 21. Data: 2010-08-11 05:56:58
    Temat: Re: Filmy HD itp - upgrade PC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > nowe kompy to z reguły smoki na energię, sam procek może brać 100W,
    > grafika też może setkę brać, a nowe zasilacze to mają moce jusz w
    > KW!!!:O) jeśli zależy ci na oszczędności to jusz musisz sobie
    > konkretnie dobrać energooszczędne elementy, czyli jakiś procek mobilny
    > o mocy <50%, płyta ze zintegrowaną grafiką chłodzona pasywnie, dyski
    > 2,5cala są takei co pobierają 0.5W, zasilacz <200W, ale z tym będziesz
    > miał problem, dużo szukania:O)

    bez obrazy, ale biorac pod uwage zarówno ortografie jak i rady (bierz
    zasilacz ponizej 200... ROTFL... uwazasz, ze 500 bedzie zuzywała wiecej
    prądu....?) - nie wezme pod uwage porad z twojego postu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 22. Data: 2010-08-11 07:15:52
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Fri, 6 Aug 2010 13:00:14 +0200, qwerty napisał(a):

    > Nie tylko. Chodź do wspomagania wystarczy radeon 2xxx lub GF8xxx.

    Calkiem mozliwe - potem nie sledzilem na biezaco co sie dzialo z AGP w
    ATI?AMD, zwlaszcza z zrazony bylem do traktowania AGP przez ATI mocno po
    macoszemu.
    Jako byly posiadacz HD2600 AGP czasami mialem niezle przeboje by
    zainstalowac nowe sterowniki - bo te zwykle nie bslugiwaly, te pod AGP
    mialy problemy, trzeba bylo szukac na stronie AMD FIX-a, a i tak sie nie
    zawsze chcialy instalowac. Dobrze ze zostawaly rozne Omegi lub DNA
    Z PCI-e juz jakos problemu nie ma.

    --
    Mark

  • 23. Data: 2010-08-11 07:16:55
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Fri, 6 Aug 2010 12:33:05 +0200, ..Aldi..Romek.. napisał(a):

    > eee tam... na Alledrogo znajdziesz karty na przykład HD4650 lub 7600GT na
    > slocie AGP

    Popraw mnie jesli sie myle, ale nvidia miala wspomaganie dopiero od serii
    8xxx chyba?

    --
    Mark

  • 24. Data: 2010-08-13 14:50:56
    Od: "P.apa5.merf" <g...@o...pl>

    Órzytkownik "Budzik" napisał:

    > bez obrazy, ale biorac pod uwage zarówno ortografie jak i rady (bierz
    > zasilacz ponizej 200... ROTFL... uwazasz, ze 500 bedzie zuzywała wiecej
    > prądu....?)

    oczywiscie że tak, każdy głupi to wie!:O)
    pisałeś ze zależy ci na oszczędnościach, ale jak nie to kupuj i zasialcz
    1kW:O)

    > - nie wezme pod uwage porad z twojego postu.

    nie musisz, nikt cię nie zmusza, to tfuj problem:O)

  • 25. Data: 2010-08-14 06:56:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > oczywiscie że tak, każdy głupi to wie!:O)
    > pisałeś ze zależy ci na oszczędnościach, ale jak nie to kupuj i zasialcz
    > 1kW:O)

    mozesz wyjasnic jakim cudem podlaczonie tych samych urzadzen do zasilacza
    500W oraz 1000W spowoduje zuzycie róznej ilosci prądu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 26. Data: 2010-08-15 08:39:22
    Od: "P.apa5.merf" <g...@o...pl>

    Órzytkownik "Budzik" napisał:
    > mozesz wyjasnic jakim cudem podlaczonie tych samych urzadzen do zasilacza
    > 500W oraz 1000W spowoduje zuzycie róznej ilosci prądu?

    to wynika bezpośrednio z konstrukcji, oraz zasady działania zsilaczy i nie
    mam tyle czasu na wyjaśnienia:O)

    w kaśżdym razie jak u znajomych jeden z kompem 1KW się wyprowadził o
    rachunki za pront spadły 3krotnie:O)

  • 27. Data: 2010-08-15 11:56:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > to wynika bezpośrednio z konstrukcji, oraz zasady działania zsilaczy i
    > nie mam tyle czasu na wyjaśnienia:O)

    ok
    ale mimo wszystko upewnie sie czy cie dobrze rozumeim.
    Twoim zdaniem, jezeli urzadzenie 200W podlacze do zasilacza 350W to bedzie
    uzywało 350W a jak odlacze do zasilacza 1000W to bedzie zyzuwało 1000W?

    > w kaśżdym razie jak u znajomych jeden z kompem 1KW się wyprowadził o
    > rachunki za pront spadły 3krotnie:O)

    Rachunki za co?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 28. Data: 2010-08-15 12:50:00
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 11:56:41 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    (ciach...)
    > Rachunki za co?

    Jeszcze nie zauważyłeś, że ten - z taką lubością zmieniający zawartość from
    - kretyn, pisze w ten sposób całkowicie celowo?

    [ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę... ]
    [ (Jörg Knör) ]

  • 29. Data: 2010-08-15 15:56:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > (ciach...)
    >
    > Jeszcze nie zauważyłeś, że ten - z taką lubością zmieniający zawartość
    > from - kretyn, pisze w ten sposób całkowicie celowo?

    az tak czesto i dokładnie go nie sledze.
    A biorac pod uwage zawartosc merytoryczna postu, podejrzewalem, ze to moze
    nie być celowe...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 30. Data: 2010-08-15 18:09:09
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 15:56:47 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > az tak czesto i dokładnie go nie sledze.
    > A biorac pod uwage zawartosc merytoryczna postu, podejrzewalem, ze to moze
    > nie być celowe...

    To jest celowe.

    [ Cameroon: Men should grow up. House: Yeah, and dogs should stop licking ]
    [ themselves. It's not gonna happen. ("House M.D. 1x03 Occam's Razor") ]