  • 41. Data: 2010-09-14 18:25:39
    Temat: Re: Filmy HD itp - upgrade PC
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-13 15:56, kamilk pisze:

    > Ma konstrukcję typową dla polskich gniazdek z prądem 230V.
    > Jeżeli kupisz wersję z gniazdkiem/wtyczką typową dla Niemiec (bez bolca)
    > możesz mieć problemy z podłączeniem watomierza do gniazdka lub urządzeń do
    > watomierza!
    Chodzi o to, że wszystkie najważniejsze gniazdka w ścianie są z bolcami.
    3 listwy też maja w każdym gniazdku po bolcu. Nie wiem czy ten watomierz
    by pasował.
    Natomiast gniazdko w watomierzu do podłączenia do niego urządzenią to
    już powinno mieć bolec.
    Ale już mi jednak zapał na zakup watomierza przeszedł. I tak nie zużyję
    mniej prądu niż zużywam, a z tego co używam to nie zrezygnuję. Jak
    gdzieś w sklepie, albo na giełdzie komputerowej zobaczę jakiś niedrogi
    to może przy okazji kupię. Odpadnie mi oplata za przesyłkę.

    > Ha, sprawdź samodzielnie opinię o sprzedawcy.
    > Nie wezmę odpowiedzialności za produkt i za sprzedającego ;)

    > http://allegro.pl/watomierz-licznik-zuzycia-energii-
    elektrycznej-i1213927578.html#gallery

    > Jeżeli podłączane urządzenie (pralka, lodówka czy komputer)
    > nie przekracza chwilowego zużycia powyżej 3000 W to jest to niezły wybór.
    > Może być tylko problem ze sprzętem zużywającym poniżej 3 W
    > ale wtedy podłączasz kilka takich rzeczy do listwy/przedłużacza podpiętego
    > do watomierza i wyłączając (lub włączając) po kolei odczytujesz o ile
    > podniósł (lub obniżył) się odczyt.

    Tak sobie właśnie pomyślałam jak zaczęłam wczoraj czytać o tych
    urządzonkach w internecie.

    --
    animka