  • 1. Data: 2010-08-04 13:40:44
    Temat: lenovo r500- jakosc
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam
    W zwiazku z wymiana wadliwego della, do ktorego nie bylo juz silnych, w
    rozliczeniu otrzymalem lenovo r500.
    Jedynie co przykulo moja uwage to paskudna, obudowa. Wszwedzie gdzie nie
    czytam to ludzie pisza ze obudowa pancerna itp. a po wzieciu do lapy, ma sie
    wrazenie ze to komputer z biedronki ;)
    W delu mialem fajna magnezowa obudowe i czulo sie ze matryca od gory klapy
    jest dobrze chroniona, natomiasc w lenovo tam jest tylko cieniutki kawalek
    plastiku ktory ugina sie przy najmniejszej probie nacisku - kicha jak nic,
    bo pewnie wsadzajac komp do plecaka, wypchne matryce na klawiature ;-/..Czy
    uzytkownicy tego modelu tez tak macie ? Pytam tych co maja to cudo techniki
    :)
    Ogolnie, komp fajny, ale dizajn tego dziadostwa pozostawia wiele do
    zyczenia.... Za dellen wieki w stecz jesli chodzi o jakosc obudowy..

    CeZ__134

  • 2. Data: 2010-08-05 07:40:48
    Temat: Re: lenovo r500- jakosc
    Od: PrzemekM <p...@w...pl>

    W dniu 2010-08-04 15:40, CeZ__134 pisze:

> [...]
    > uzytkownicy tego modelu tez tak macie ? Pytam tych co maja to cudo techniki

    No mam. Sprawdziłem teraz i ugina się. Wcześniej tego nie zauważyłem.
    Ale trochę Cię uspokoję. Trochę ten laptop zjeździł ze mna świata i
    jeszcze się nie połamał :)
    Prównując do Della. Mam też E6500 i lepiej mi się na nim pracuje. Ale
    koledze poleciłem (tego Della), kupił i po pół roku popękała mu obudowa.
    Nie znaczy to, że R500 lepsze.

    A wcześniej, w R61 kilka dni po gwarancji poszła mi płyta główna...

    > Ogolnie, komp fajny, ale dizajn tego dziadostwa pozostawia wiele do
    > zyczenia.... Za dellen wieki w stecz jesli chodzi o jakosc obudowy..

    Design ma harcorowy ;)
    --
    Przemek

  • 3. Data: 2010-08-08 14:14:51
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Wszwedzie gdzie nie czytam to ludzie pisza ze obudowa pancerna itp. a po
    > wzieciu do lapy, ma sie
    > wrazenie ze to komputer z biedronki ;)

    niewiem kto pisal o pancernej obudowie seri R ale pisal bzdury :)
    Rka to budzetowa wersja lenovo, bez zadnych szalenstw

> [...]
    > plastiku ktory ugina sie przy najmniejszej probie nacisku - kicha jak nic,

    trzeba bylo walczyc o serie T to bys mial o niebo lepiej :)

    --
    pzdr
    piotrek