  • Data: 2010-02-18 17:08:46
    Temat: Re: Filmiki w formacie AVCHD - czy to problem?
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/02/2010 16:03, Latet wrote:
    > Myślę o kupnie kompaktu, który potrafi zapisywać filmiki HD w formacie
    > AVCHD 50/60 fps (np. Lumix DMC-ZS3 lub jego następcę).
    >
    > Czytam jednak tu i ówdzie, że jest problem potem z obróbką (i
    > wyświetlaniem?) takich filmów na pececie. Że niby brak softu. Czy to
    > prawda?

    Windows 7 wyswietla AVCHD bez dodatkowego softu
    CyberLink PowerDVD wyswietla bez problemu
    Obrobka w CyberLink PowerDirector jest OK, chociaz program jest troche
    niestabilny (nie wiem czy wynika to z kodeków AVCHD)
    Obrobka w Sony Vegas Movie Studio też OK

    Wszystkie programy w najnowszych wersjach, starych nie znam

    B.

    PS. jakby ktos sie zastanawial - to nie sa pirackie kopie.