  • Data: 2010-02-18 17:33:26
    Temat: Re: Filmiki w formacie AVCHD - czy to problem?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Latet pisze:
    > Najbardziej interesowałoby mnie konwersja AVCHD na AVI HuffYUV. Jeśli to
    > się da zrobić, to już mi nic więcej do szczęście nie potrzeba.
    >
    > Pytanie - czym (najlepiej darmowym, ale przede wszystkim porządnie) to
    > zrobić?

    Pazera (raczej) to zeżre:
    http://www.pazera-software.pl/products/vcsuite/
    Tylko dwuprzebiegowego kompresowania nie polecam poza celami
    archiwizacyjnymi (znacznie mniejsze wyniki), bo się może edytor na tym
    wywalać.

    Trzeba jeszcze osadzić w systemie HuffYUV by każdy edytor zrozumiał
    media tym kodowane.
    http://download.chip.eu/pl/HuffYUV-Codec-2.1.1_93518
    .html

    --