  • 1. Data: 2013-01-29 11:22:39
    Temat: Filmbox i Kino Polska z reklamami w filmach :(
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    od 1-go marca Filmbox będzie nadawał bloki reklamowe również w czasie emisji
    filmów,a nie tylko pomiędzy poszczególnymi pozycjami programu. Na taki krok
    zdecydował się też kanał Kino Polska w którym przerwy reklamowe mają być
    wprowadzone od 1-go lutego.Część uzyskanych dzięki temu przychodów nadawca
    stacji planuje przeznaczyć na cyfrową rekonstrukcję dzieł polskiej
    kinematografii.

    info w dzisiejszym TO & OWO

  • 2. Data: 2013-01-29 17:42:52
    Temat: Re: Filmbox i Kino Polska z reklamami w filmach :(
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Arek. wrote:

> [...]
    > temu przychodów nadawca stacji planuje przeznaczyć na cyfrową
    > rekonstrukcję dzieł polskiej kinematografii.

    No to kolejne programy wlasciwie do odstawki. Nic bardziej nie irytuje
    jak reklamy podczas programu. Dobrze, że chociaz Viasaty sa bez reklam.

    P.

  • 3. Data: 2013-01-30 15:02:53
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik bufi napisał:
    > Nic bardziej nie irytuje jak reklamy podczas programu.

    Oj tam oj tam. Trza się zaopatrzyć w tuner PVR i przeskakiwać reklamy...

  • 4. Data: 2013-01-30 18:14:20
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-29 17:42, bufi pisze:
    > Dobrze, że chociaz Viasaty sa bez reklam. P.

    A co to takiego te Viasaty?

  • 5. Data: 2013-01-30 19:24:01
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Trybun wrote:

    > A co to takiego te Viasaty?

    Viasat History, Viasat Explorer i Viasat Nature.

    Dostepne od jakiegoś czasu w Cyfrowym Polsacie.

    Wszystkie Discovery i Nationale razem wzięte się mogą schować
    w porównaniu do Viasatów. Oczywiście imho :)

  • 6. Data: 2013-01-30 19:35:21
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Bartłomiej Zieliński wrote:

    > Oj tam oj tam. Trza się zaopatrzyć w tuner PVR i przeskakiwać
    > reklamy...

    Przewaznie ogladam programy 'na żywo' PVR jest dla mnie zbedny.

    P.

  • 7. Data: 2013-01-30 19:40:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 30 Jan 2013 18:35:21 GMT, bufi napisał(a):

    > Przewaznie ogladam programy 'na żywo' PVR jest dla mnie zbedny.

    "Wodę nosimy w razie potrzeb ze studni, wodociąg jest dla nas zbędny"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 8. Data: 2013-01-30 19:48:09
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Waldek Godel wrote:

    > "Wodę nosimy w razie potrzeb ze studni, wodociąg jest dla nas zbędny"

    No skoro lubisz sobie nagrywac np. mecz, albo Wiadomosci albo inny
    program z Discovery i se obejrzec 'jutro' to prosze bardzo.
    Jak napisalem, ja ogladam je kiedy sa transmitowane.

    Wiem, że dla ciebie jest to dziwne ale kazdy czlowiek ma swoje
    przyzwyczajenia. Nawet przytoczony przez ciebie z dupy wziety sarkazm.
    Skad mozesz wiedziec, że akurat niektorym ludziom jest wygodniej nosic
    wode w wiadrze, zamiast budowac, za Bog wie jakie pieniadze i jak długo
    wodociag.

    P.

  • 9. Data: 2013-01-30 20:40:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 30 Jan 2013 18:48:09 GMT, bufi napisał(a):

    > No skoro lubisz sobie nagrywac np. mecz, albo Wiadomosci albo inny
    > program z Discovery i se obejrzec 'jutro' to prosze bardzo.
    > Jak napisalem, ja ogladam je kiedy sa transmitowane.

    Tak, bardzo lubię. Może niekoniecznie jutro, ale godzinę później jak wrócę
    do domu. Jest to bardzo użyteczne.
    Znikły też jakiekolwiek problemy jak ktoś w rodzinie chce coś innego
    oglądać - jeden z programów sie nagrywa. Bardzo często też używam
    timeshiftu, jak muszę iść do ubikacji, odebrać telefon czy zrobić coś
    innego. A chwilę później dzięki temu mogę przewinąć pół godziny
    odmóżdżających reklam. Kolejną zaletą jest brak konieczności czekania na
    programy o dziwnych porach - po prostu się nagrywają i oglądam wtedy, kiedy
    JA chcę. Plus jeszcze kilkadziesiąt innych korzyści.

  • 10. Data: 2013-01-30 20:49:41
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > na programy o dziwnych porach - po prostu się nagrywają i oglądam
    > wtedy, kiedy JA chcę. Plus jeszcze kilkadziesiąt innych korzyści.

    No widzisz :) PVR jest wymyslony specjalnie pod ciebie :)
    Ja jak chce cos nagrac, to sie podlaczam z kompa VLCem do tunera
    i wciskam REC :) Poźniej tez se moge to obejrzec kiedy chce.
    Moja rodzina ma swoje TV i swoje tunery, ogladaja co chca i kiedy chca.
    Na szczescie nie dziele TV na kilka osob w rodzinie + pies.
    A tych biednych ludzi z wiadrami zostaw w spokoju :)

    P.