  • 11. Data: 2013-01-31 07:11:06
    Temat: Re: Filmbox i Kino Polska z reklamami w filmach :(
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-30 20:49, bufi pisze:

    > No widzisz :) PVR jest wymyslony specjalnie pod ciebie :)
    > Ja jak chce cos nagrac, to sie podlaczam z kompa VLCem do tunera
    > i wciskam REC :)

    Nie gadaj tyle tylko spróbuj A Twoje życie się zmieni. :-)
    Przychodzę do domu, zapuszczam sprzęt, idę coś zjeść, siadam do tv i
    przewijam do początku nagrania. Oglądam, natrafiam na reklamy i je
    przewijam do przodu. Łazienka czy cuś... procedura od początku.
    Nic mi przez to z interesującego programu nie umknie (mogę nawet robić
    powtórki dla utrwalenia :-) ) i nie oglądam reklam.
    To jest u mnie główne zastosowanie PVR. DO tego wystarcza zwykły pen 4G.
    Czasem zdarza mi się oglądać jedno a nagrywać drugie. :-)
    Nie kolekcjonuję nagrań. :-)

  • 12. Data: 2013-01-31 11:32:24
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-30 19:24, bufi pisze:

    > Viasat History, Viasat Explorer i Viasat Nature.
    >
    > Dostepne od jakiegoś czasu w Cyfrowym Polsacie.
    >
    > Wszystkie Discovery i Nationale razem wzięte się mogą schować
    > w porównaniu do Viasatów. Oczywiście imho :)

    No jasne, to Discovery to jakaś pomyłka,. Nie mają juz co tam nadawać na
    jednym kanale, a oni podzielili go chyba na dziesięć oddzielnych
    programów. Tak w ogóle z tych co znam, z tego typu kanałów to najlepszy
    jest Planete. Cały czas coś nowego, no i bez tych reklam co 10 minut.