  • 1. Data: 2013-01-28 15:19:30
    Temat: naziemna tv cyfrowa
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Witajcie,

    Czy moc nadawania cyfrowo wzrosla juz na tyle (nie chce mi sie z
    szuflady wyciagac dekodera) ze w przeciwienstwie do okresu wakacyjnego,
    nie bede musial trzymac anteny na kiju od szczotki w jedynym miejscu za
    oknem, gdzie jest sygnal?

    prawie centrum miasta Krakowa, analogowa smigala z powietrza jak dziki
    dzik ;)

  • 2. Data: 2013-01-29 10:38:35
    Temat: Re: naziemna tv cyfrowa
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2013-01-28 15:19, Mr Misio pisze:
> [...]
    > oknem, gdzie jest sygnal?
    >
    > prawie centrum miasta Krakowa, analogowa smigala z powietrza jak dziki

    poczekaj do maja i kup sobie nową miotłę

  • 3. Data: 2013-01-29 12:07:23
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik zbigniew napisał:

    > poczekaj do maja i kup sobie nową miotłę

    czy w maju obniza moc nadawania jeszcze bardziej? :(

  • 4. Data: 2013-01-29 13:29:00
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-01-29 12:07, Mr Misio donosi, że:

    > czy w maju obniza moc nadawania jeszcze bardziej? :(

    Myślę , że koledze chodziło o to, że prawdziwą moc nadajnika osiągnie
    się po zakończeniu/wyłączeniu emisji analogowej

  • 5. Data: 2013-01-29 17:12:54
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik sat_diver napisał:
    > Nastał dzień 2013-01-29 12:07, Mr Misio donosi, że:

    > Myślę , że koledze chodziło o to, że prawdziwą moc nadajnika osiągnie
    > się po zakończeniu/wyłączeniu emisji analogowej

    No to czekam...

  • 6. Data: 2013-01-30 09:19:30
    Od: Marcin <x...@v...com>

> [...]
    > oknem, gdzie jest sygnal?
    >
    > prawie centrum miasta Krakowa, analogowa smigala z powietrza jak dziki

    Jest jeszcze gorzej ostatnio, mux2 w ogole nie dziala, mux3 kiepsko.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2013-01-30 14:05:41
    Od: yanton <y...@i...pl>

    > Jest jeszcze gorzej ostatnio, mux2 w ogole nie dziala, mux3 kiepsko.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    Potwierdzam. W zachodniej Wielkopolsce było przyzwoicie (pracował Śrem),
    w tej chwili,z żałosnym zasięgiem pracują lokalnie Bolewice.
    Tragedia; a miało być lepiej ?!

    --
    pozdrawiam
    Marek A.

  • 8. Data: 2013-01-30 17:11:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yanton" <y...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Potwierdzam. W zachodniej Wielkopolsce było przyzwoicie (pracował Śrem), w
    > tej chwili,z żałosnym zasięgiem pracują lokalnie Bolewice.

    Ale przecież nadajnika w Śremie nie wyłączyli, więc w czym problem?
    Kanały się nakrywają?

  • 9. Data: 2013-01-30 22:51:37
    Od: yanton <y...@i...pl>

    W dniu 2013-01-30 17:11, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "yanton" <y...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale przecież nadajnika w Śremie nie wyłączyli, więc w czym problem?
    > Kanały się nakrywają?

    Bywam w okolicach Lwówka,Miedzichowa,Lewiczynka.
    Porównuję sytuację sprzed tygodnia, z sytuacją z jesieni 2012.
    Poprzednio miałem w zasięgu Jemiołów, wchodził Gorzów, sporadycznie
    Szczecin (TVP Info).
    Oczywiście bazą był Śrem i miałem wszystkie MUX-y.
    Teraz tylko lichy sygnał z Bolewic.
    Nie wiem , może ubiegłotygodniowy mróz był powodem słabych "przebiegów"
    sygnału po kablu antenowym.
    Mam wrażenie,że spadły moce nadajników.
    --
    pozdrawiam
    Marek A.

  • 10. Data: 2013-01-31 15:13:50
    Od: Jack <J...@w...pl>

> [...]
    > Teraz tylko lichy sygnał z Bolewic.
    > Nie wiem , może ubiegłotygodniowy mróz był powodem słabych "przebiegów"

    W sieci nadawczej nic się nie zmieniło. Sprawdź swoją antenę.