  • 1. Data: 2013-01-29 12:04:34
    Temat: Smart TV
    Od: Trybun <i...@y...com>

    Czy może mi ktoś z Was polecić konkretny model adaptera Smart TV?

  • 2. Data: 2013-01-30 12:31:46
    Temat: Re: Smart TV
    Od: walker <m...@g...com>

    On 01/29/2013 12:04 PM, Trybun wrote:
    > Czy może mi ktoś z Was polecić konkretny model adaptera Smart TV?

    http://www.aliexpress.com/item/Rikomagic-MK802-IIIS-
    Mini-PC-Blue-Tooth-Mobile-Remote-Control-STB-box-RK3
    066Cortex-A9-1GB-RAM/708073648.html

  • 3. Data: 2013-01-30 18:12:59
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-30 12:31, walker pisze:

    > http://www.aliexpress.com/item/Rikomagic-MK802-IIIS-
    Mini-PC-Blue-Tooth-Mobile-Remote-Control-STB-box-RK3
    066Cortex-A9-1GB-RAM/708073648.html

    Dzięki za link. A może orientujesz się czy takie adaptery maja też
    możliwość nagrywania programów?

  • 4. Data: 2013-01-31 07:06:39
    Od: walker <m...@g...com>

    On 01/30/2013 06:12 PM, Trybun wrote:
    > Dzięki za link. A może orientujesz się czy takie adaptery maja też
    > możliwość nagrywania programów?

    jesli dokupisz tuner na USB to teoretycznie mozna, nie wiem jak ze
    wsparciem androida z tunerami USB, ale na linuksie na pewno mozna

  • 5. Data: 2013-01-31 11:31:49
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-31 07:06, walker pisze:

    > jesli dokupisz tuner na USB to teoretycznie mozna, nie wiem jak ze
    > wsparciem androida z tunerami USB, ale na linuksie na pewno mozna

    To raczej nie wchodzi w rachubę, choć mam wejście usb, to jednak chyba
    poczekam na jakieś urządzenie typu all in one.