  • Data: 2010-05-18 18:04:27
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Sugerowałem coś dokładnie odwrotnego.

    Jeśli tak, to znaczy, że kompletnie się pogubiłem w tym wątku.
    Idę sprawdzić...

    =============
    Cavallino wrote:

    > Jeśli na lewym jest wolne miejsce, to nie, nie może tak przypuszczać.
    > A jeśli będzie, to znaczy że nie jest normalny.

    =============

    Święte słowa, panie dobrodzieju - źle zrozumiałem.
    Jeśli miałeś na myśli, że normalny kierowca - widząc stado kretynów
    tłoczących się na jednym pasie, choć drugi jest pusty i należy nim
    jechać - pomyśli, że lewym będzie szybciej, niż gdyby stał na prawym, to
    pozostaje mi tylko

    SERDECZNIE CIĘ PRZEPROSIĆ

    za mój błąd.
    Co niniejszym czynię.