-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
Date: Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
References: <is4p4v$j54$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <is4p4v$j54$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 45
Message-ID: <4de667ee$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.131.9
X-Trace: 1306945518 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2444 83.25.131.9:28400
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2372922
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-01 09:09, Kris_Poland pisze:
> i tak przed REDA, od strony Wejherowa
> gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
> trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy
>
> tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
> ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy
>
> JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
> moze troszke za pozno
>
> kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek
>
> ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
> i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?
Prawdziwi sprawcy bałaganu na zwężeniach w świętych wojnach "zamulający
regulatorzy VS pchający do końca" są pominięci.
Fakt jest taki, że daleko przed zwężeniem, pas który się kończy, porusza
się nawet _kilkukrotnie_ szybciej niż pas kontynuowany.
No i gościa który prawie stoi, a drugim pasem go wszyscy omijają szlag
trafia i wpada na dziwne pomysły blokowania drugiego pasa.
Ale wyjaśnieniem tej zagadki są ci najgrzeczniejsi i najspokojniejsi
kierowcy, którzy chcąc nikomu nie wadzić, masowo zjeżdżają z kończącego
się pasa daleko, daleko przed zwężeniem.
Kończący się pas opróżnia się więc dużo szybciej niż ten kontynuowany,
bo opróżnia się na trzy sposoby:
- przed samym zwężeniem kierowcy jadą na zakładkę
- nim się zacznie korek, kierowcy którzy wiedzą który pas kończy
zjeżdżają z niego
- już w korku jak na horyzoncie widać który pas się kończy, jadący
kończącym zmieniają pas ruchu
I powyższe trzy sposoby opróżniania kończącego się pasa, powodują że
idzie on 3x szybciej.
A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
Następne wpisy z tego wątku
- 01.06.11 19:42 P.B.
- 01.06.11 19:56 Yogi\(n\)
- 01.06.11 20:02 Tom N
- 01.06.11 20:06 P.B.
- 01.06.11 21:14 masti
- 01.06.11 21:20 Tomasz Pyra
- 02.06.11 13:00 J.F.
- 05.06.11 03:34 Kris_Poland
- 05.06.11 03:35 Kris_Poland
- 05.06.11 03:38 Kris_Poland
- 05.06.11 03:49 Kris_Poland
- 05.06.11 03:52 Kris_Poland
- 05.06.11 03:59 Kris_Poland
- 05.06.11 09:06 J.F.
- 05.06.11 09:12 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo