eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFikcyjna Zakladka Reda Wejherowo › Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    Date: Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    References: <is4p4v$j54$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <is4p4v$j54$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 45
    Message-ID: <4de667ee$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.131.9
    X-Trace: 1306945518 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2444 83.25.131.9:28400
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2372922
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-01 09:09, Kris_Poland pisze:
    > i tak przed REDA, od strony Wejherowa
    > gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
    > trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy
    >
    > tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
    > ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy
    >
    > JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
    > moze troszke za pozno
    >
    > kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek
    >
    > ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
    > i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

    Prawdziwi sprawcy bałaganu na zwężeniach w świętych wojnach "zamulający
    regulatorzy VS pchający do końca" są pominięci.

    Fakt jest taki, że daleko przed zwężeniem, pas który się kończy, porusza
    się nawet _kilkukrotnie_ szybciej niż pas kontynuowany.

    No i gościa który prawie stoi, a drugim pasem go wszyscy omijają szlag
    trafia i wpada na dziwne pomysły blokowania drugiego pasa.

    Ale wyjaśnieniem tej zagadki są ci najgrzeczniejsi i najspokojniejsi
    kierowcy, którzy chcąc nikomu nie wadzić, masowo zjeżdżają z kończącego
    się pasa daleko, daleko przed zwężeniem.

    Kończący się pas opróżnia się więc dużo szybciej niż ten kontynuowany,
    bo opróżnia się na trzy sposoby:
    - przed samym zwężeniem kierowcy jadą na zakładkę
    - nim się zacznie korek, kierowcy którzy wiedzą który pas kończy
    zjeżdżają z niego
    - już w korku jak na horyzoncie widać który pas się kończy, jadący
    kończącym zmieniają pas ruchu

    I powyższe trzy sposoby opróżniania kończącego się pasa, powodują że
    idzie on 3x szybciej.

    A zasady do stosowania są proste:
    - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
    - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
    - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: