  • Data: 2011-06-05 09:12:28
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Jun 2011 03:49:53 +0200, Kris_Poland wrote:

    >jak to nie ma takiego znaku ?
    >to co ja sobie namalauje znak np: wylaczyc swiatla i postawie i jechana?
    >ktos musi zatwierdzic postawienie znaku, a jak zatwierdzic cos co nie
    >istnieje?
    >wiec jakies onzaczenie musi to cudo miec

    Podasz nr znaku i rozporzadzenia to bedzie, inaczej to tablica
    reklamowa :-)

    >sa samochody i wyraznie obraz sugeruje zamek

    Ale gdzie stoi

    >bo oni go wydluzaja
    >gdyby ludzie pchali sie piorytetem na lewy pas
    >to zamek by sie spelnil w 100%,
    >a tak leca jak cmy tylko na prawy, wiedzac ze polski kierowca to ham i go
    >nie wpusci

    Alez jak za takim dojedziesz grzecznie do zwezenia to cie grzecznie
    wpuszcza (no, nie wszycy). Wiec regulatorzy nie wydluzaja, tylko
    skracaja - przed nimi miejsca pustego ubywa, za nimi mozna stawac na
    dwoch pasach.

    >co stoi na przeszkoscie i tak robimy zawsze Ctrl +C i CTRL +V

    Wyborcy ?
    od 10 lat glosuja na takich co nie potrafia tego skopiowac :-)
    Napisz do swojego posla ze albo zlozy taki wniosek, albo go skreslisz
    :-)

    J.