eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFikcyjna Zakladka Reda Wejherowo › Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
  • Data: 2011-06-01 18:25:23
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-06-01 09:09, Kris_Poland pisze:
    > i tak przed REDA, od strony Wejherowa
    > gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
    > trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy
    >
    > tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
    > ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy
    >
    > JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
    > moze troszke za pozno
    >
    > kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek
    >
    > ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
    > i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

    Prawdziwi sprawcy bałaganu na zwężeniach w świętych wojnach "zamulający
    regulatorzy VS pchający do końca" są pominięci.

    Fakt jest taki, że daleko przed zwężeniem, pas który się kończy, porusza
    się nawet _kilkukrotnie_ szybciej niż pas kontynuowany.

    No i gościa który prawie stoi, a drugim pasem go wszyscy omijają szlag
    trafia i wpada na dziwne pomysły blokowania drugiego pasa.

    Ale wyjaśnieniem tej zagadki są ci najgrzeczniejsi i najspokojniejsi
    kierowcy, którzy chcąc nikomu nie wadzić, masowo zjeżdżają z kończącego
    się pasa daleko, daleko przed zwężeniem.

    Kończący się pas opróżnia się więc dużo szybciej niż ten kontynuowany,
    bo opróżnia się na trzy sposoby:
    - przed samym zwężeniem kierowcy jadą na zakładkę
    - nim się zacznie korek, kierowcy którzy wiedzą który pas kończy
    zjeżdżają z niego
    - już w korku jak na horyzoncie widać który pas się kończy, jadący
    kończącym zmieniają pas ruchu

    I powyższe trzy sposoby opróżniania kończącego się pasa, powodują że
    idzie on 3x szybciej.

    A zasady do stosowania są proste:
    - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
    - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
    - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: