-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-for-mail
From: sirapacz <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Fiat - jak skasować wymianę oleju?
Date: Sun, 24 Apr 2016 20:21:06 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <nfj2ql$bk8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <nfi6ji$m67$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<nfip4o$v59$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
<571cebbc$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
<nfiq64$qm$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nfir91$an7$1@node2.news.atman.pl>
<nfirra$33g$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<571d013c$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<nfivqa$7fs$3@portraits.wsisiz.edu.pl>
<7...@g...com>
<nfj1vt$adi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<9...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 24 Apr 2016 18:21:09 +0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
logging-data="11912"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.7.2
In-Reply-To: <9...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2580971
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-04-24 o 20:11, Zenek Kapelinder pisze:
> Jakich problemow? Wylapie zuzyty sworzen tlokowy albo przewod do chlodnicy ktory
niedlugo peknie.
nie ale jak wiesz obecnie w samochodzie w silniku masz wiecej
elektroniki niz w telewizorze i komputerze razem wziętymi.
wylapie ci np. ze na jednym cylindrze wypada zaplon (i na którym), czy
pokaze ci co odczytuje czujka powietrza - ile silnik oczekuje a ile
dostaje, cisnienie doladowania....zmierzysz to bez elektorniki? nie.
musiałbyś sobie wmontować manometr w deskę (a i tak nie dowiesz się z
tego ile powinno byc w danym momencie).
Zgodzę się co do tego ze kiedys bylo prościej - młotek, mesel, 13tka,
wkrętak i można naprawiać. Ale za to wiecej wachy paliło i było ogólnie
bardziej awaryjne. Teraz wpuszczasz idiotę kompletnego za kierownicę w
zimie i odpali silnik. Kiedyś ten idiota musiałby wiedzieć o ssaniu i
wiedzieć kiedy je włączyć a kiedy wyłączyć. Moja matka nauczyła się na
trasie rozbierać gaźnik bo zalewał jej silnik benzyną (aż się wylewało).
Przy wtryskiwaczach takie problemy nie istnieją(prawie).
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=