eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFiat - jak skasować wymianę oleju? › Re: Fiat - jak skasować wymianę oleju?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-for-mail
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fiat - jak skasować wymianę oleju?
    Date: Sun, 24 Apr 2016 20:21:06 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <nfj2ql$bk8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <nfi6ji$m67$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nfip4o$v59$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <571cebbc$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <nfiq64$qm$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nfir91$an7$1@node2.news.atman.pl>
    <nfirra$33g$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <571d013c$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <nfivqa$7fs$3@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <7...@g...com>
    <nfj1vt$adi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <9...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 24 Apr 2016 18:21:09 +0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
    logging-data="11912"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.2
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2580971
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-04-24 o 20:11, Zenek Kapelinder pisze:
    > Jakich problemow? Wylapie zuzyty sworzen tlokowy albo przewod do chlodnicy ktory
    niedlugo peknie.

    nie ale jak wiesz obecnie w samochodzie w silniku masz wiecej
    elektroniki niz w telewizorze i komputerze razem wziętymi.
    wylapie ci np. ze na jednym cylindrze wypada zaplon (i na którym), czy
    pokaze ci co odczytuje czujka powietrza - ile silnik oczekuje a ile
    dostaje, cisnienie doladowania....zmierzysz to bez elektorniki? nie.
    musiałbyś sobie wmontować manometr w deskę (a i tak nie dowiesz się z
    tego ile powinno byc w danym momencie).

    Zgodzę się co do tego ze kiedys bylo prościej - młotek, mesel, 13tka,
    wkrętak i można naprawiać. Ale za to wiecej wachy paliło i było ogólnie
    bardziej awaryjne. Teraz wpuszczasz idiotę kompletnego za kierownicę w
    zimie i odpali silnik. Kiedyś ten idiota musiałby wiedzieć o ssaniu i
    wiedzieć kiedy je włączyć a kiedy wyłączyć. Moja matka nauczyła się na
    trasie rozbierać gaźnik bo zalewał jej silnik benzyną (aż się wylewało).
    Przy wtryskiwaczach takie problemy nie istnieją(prawie).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: