  • 21. Data: 2010-07-10 22:58:32
    Temat: Re: Fiat Panda CNG - najbardziej ekonomiczny samochód w Niemczech wg ADAC
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i19svn$oga$1@news.onet.pl...

    > nabycia ale wszystko sie rozchodzi niestety o korzysci podatkowe ...
    > ktorych u nas niema.

    Tak samo jak punktów czerpania.

    Pzdr

    JKK

  • 22. Data: 2010-07-10 23:04:13
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w
> [...]

    Jedno z drugim powiazane ;P

    PZDr
    Adam

  • 23. Data: 2010-07-11 11:20:12
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "pavellz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze tak zgryźliwie polemizujesz? :)

    > Faktycznie, zasugerowałem się zeszłorocznymi cenami w Austrii,
    > które nie odbiegały wówczas zauważalnie od PL.

    > Aż tak to nie, ale poza miastem przy oszczędnej jeździe w 25 możnaby
    > spróbować się zamknąć.

    Wiesz, "oszczędna jazda poza miastem" to jest taaaaaaki temat. Przy naprawdę
    oszczędnej jeździe poza miastem to ja większością diesli o pojemnościach
    1.6 - 2.0 jestem w stanie zejść do spalania na poziomie 4.2-4.8/100. Problem
    jest tylko w tym, że w jakiejść 15 minucie jazdy usypiam.

    Jurand.

  • 24. Data: 2010-07-11 11:23:18
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > które nie odbiegały wówczas zauważalnie od PL.

    > Aż tak to nie, ale poza miastem przy oszczędnej jeździe w 25 możnaby

    No i jeszcze specjalnie dla Ciebie z tej tabelki:
    6. Chevrolet Matiz 1.0 SX, benzyna - 325 km.

    ;)

    Jurand.

  • 25. Data: 2010-07-11 12:51:46
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1.6 - 2.0 jestem w stanie zejść do spalania na poziomie 4.2-4.8/100.
    > Problem jest tylko w tym, że w jakiejść 15 minucie jazdy usypiam.

    Zgadzam się, ale to już mówimy o zastosowaniu wyników wszelkich tego typu
    testów
    do realnego życia, włączając w to testy fabryczne, które często nijak się
    potem mają
    do realnego spalania. :)

    Pzdr
    Paweł

  • 26. Data: 2010-07-11 23:39:29
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 02:19:28 -0700, jacek2v napisał(a):

    > A tu prius (który jest chyba hybrydą, a nie zwykłym beznynowcem?) 150km
    > za dieslem :)
    Czemu ciebie to dziwi? Jezeli pod pojeciem "spokojna jazda" rozumieja
    trzymanie mniej wiecej stalej predkosci, to zadna hybryda tu nie
    zwyciezy, bo ten naped pokazuje co potrafi dopiero przy "niespokojnej
    jezdzie", zwlaszcza w miescie.
    Znajdz spalinowy, niehybrydowy samochod, ktory potrafi w miejsce spalic
    mniej niz w trasie :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 27. Data: 2010-07-17 16:40:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jurand,

    Sunday, July 11, 2010, 11:23:18 AM, you wrote:

    > No i jeszcze specjalnie dla Ciebie z tej tabelki:
    > 6. Chevrolet Matiz 1.0 SX, benzyna - 325 km.
    > ;)

    6.46l/100km. Jakieś strasznie ciężkie warunki tego testu...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2010-07-17 16:42:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jaroslaw,

    Sunday, July 11, 2010, 11:39:29 PM, you wrote:

> [...]
    > jezdzie", zwlaszcza w miescie.
    > Znajdz spalinowy, niehybrydowy samochod, ktory potrafi w miejsce spalic

    Przez ładnych kilka lat, gdy dużo jeździłem w trasy, w tym dużo na A4,
    mój poczciwy Lanos spalał w mieście zawsze mniej niż w trasie i w
    ziemie zawsze mniej niż w lecie.
    Spalanie jest pochodną stylu jazdy, niestety.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2010-07-17 17:18:04
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > - Fiat Panda 1.2 NaturalPower (CNG) - 724 km

    Miałem nie odpisywać, ale tak patrze i patrzę na te cyferki i... co z
    tym takiego niesamowitego?
    W trasie Corolka pali mi 7.5-8l LPG / 100km (staroć E11 z 1.4).
    Pełny zbiornik (70pln) to niecałe ~400km. Czyli taką nijaką Corolką
    przede za 120pln jkaieś 700km, bez kombinowania.
    A są samochody które palą mniej, a są tak samo wiekowe - chociazby Micra
    z LPG (po 5.5-6l/100km co daje ~900km).

    Tak więc jakie jest to osiągnięcie w przeprowadzonym teście? Chyba
    głownie takie, że pokazuje że nowsze modele niekoniecznie są mniej
    paliwożerne.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 30. Data: 2010-07-18 14:16:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    Friday, July 9, 2010, 9:54:17 PM, you wrote:

    > Nie widać nigdzie silników elektrycznych. Czyżby okazały się
    > małokonkurencyjne?

    Nie wiem, jakie są ceny energii tam, gdzie przeprowadzano test ale być
    może nie znaleziono pojazdu zdolnego "zatankować" energię za 30
    euro...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl