  • 31. Data: 2011-01-13 18:28:15
    Temat: Re: Fiat Panda
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    van z zalozenia ma twarde zawieszenie wiec sie nie dziw

  • 32. Data: 2011-01-13 18:31:23
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Mało pali jak się turlasz 50km/h. Przy prędkościach w miarę normalnych na
    > trasie spalanie wynosi dla tego silnika od 10 do 14l/100km.

    ja raczej do turlajacych sie nie naleze. nie wiem skad ty wziales te wyniki
    spalania ale napewno nie panda.
    silnik diesla napedzajacy pande znajduje sie w moim punto nieco ciezszym
    zauwaz. ja chocbym na glowie stawal nie zjaram wiecej niz 6,5l (z cieknaca
    pompa wysokiego cisnienia, rozgrzewaniem silnika przed jazda rano w zimie,
    jazda w zimie). Przecietnie wychodzi 5,5.
    Nie traktuje tego diesla lekko, noge mam bardzo ciezka.

    benzynowa panda palila mi bardzo podobnie do tego punciaka tez kolo 6l. tyle
    ze nie wsciekalem sie tak jak punciakiem. panda nie przekraczalem 130.

    tak wiec w buty sobie wsadz te hehehe 14 litrow:)

  • 33. Data: 2011-01-13 18:32:17
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > No nie wiem czy prawie 55letni dziadek jeździ tym pierdzielem z pedałem w
    > podłodze. Powiedział bym że człowiek raczej z natury jest bardzo powolny i
    > ślamazarny ;)

    niekoniecznie musi szybko jezdzic zeby spuszczac paliwo:)

  • 34. Data: 2011-01-13 19:22:47
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-01-13 18:32, Michał Gut pisze:

    > niekoniecznie musi szybko jezdzic zeby spuszczac paliwo:)

    Nie spuszcza paliwa :)
    Kluczem do odpowiedzi jest - 3,5km w jedną stronę, i grudniowe
    temperatury, gdzie na tym dystansie Panda nie dochodziła nawet do
    70stopni :)
    Bywały dni, że gościu jeździł tylko dom-praca-dom.

    Pozdrawiam !

  • 35. Data: 2011-01-13 21:01:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ign8hk$thn$2@news.onet.pl...

    > Jakoś nie widzę naładowania 500kg do Pandy ;P
    > 300kg w Golfie woziłem, i jakoś nie zauważałem żeby coś mu się działo,
    > oprócz oczywiście odpowiedniego klapnięcia dupy.
    >
    > Nie myśl że jak coś stare to ma wszystko niesprawne ;P

    Nie chodzi o niesprawne, tylko o większą o 200 kg ładowność.

    > Wolałbym nie prowadzić tej Pandy z napakowanymi 500kg za swoimi plecami.

    Tyle że pewnie wtedy byłaby miękka, tak jak chcesz, a Golf w ogóle nie
    posiadałby zawieszenia.
    Nie wiem czemu muszę takie oczywistości tłumaczyć.

  • 36. Data: 2011-01-13 21:01:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ignc10$9h8$1@news.onet.pl...

    > No nie wiem czy prawie 55letni dziadek jeździ tym pierdzielem z pedałem w
    > podłodze. Powiedział bym że człowiek raczej z natury jest bardzo powolny i
    > ślamazarny ;)

    Za kółkiem też? ;-)

  • 37. Data: 2011-01-13 21:14:40
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-01-13 21:01, Cavallino pisze:

    > Za kółkiem też? ;-)

    No niestety tak.

    Pozdrawiam !

  • 38. Data: 2011-01-13 22:32:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 07:18:25 +0100, mz napisał(a):

    > A co z rozstawem osi ? Jak się jeżdzi tym w koleinach śniegu ? Mieści się
    > czy trzeba kombinować ?

    Nie wiem, ja jeżdże tak, żeby nie być w koleinach.

    --
    ___________ (R)

  • 39. Data: 2011-01-13 22:33:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 02:53:37 -0800 (PST), hamberg napisał(a):

    > argument od czapy - to auto miejskie wiec kto to auto kupuje na trasy?

    W mieście albo jedziesz jak ostatnia pizda, albo spalasz 8-9 na setkę.

    --
    ___________ (R)

  • 40. Data: 2011-01-13 22:35:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 18:31:23 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > ja raczej do turlajacych sie nie naleze. nie wiem skad ty wziales te wyniki
    > spalania ale napewno nie panda.

    Z Pandy, która jeździłem.

    > silnik diesla napedzajacy pande znajduje sie w moim punto nieco ciezszym
    > zauwaz. ja chocbym na glowie stawal nie zjaram wiecej niz 6,5l (z cieknaca

    Ja pisałem o 1.1 benzyna.

    > benzynowa panda palila mi bardzo podobnie do tego punciaka tez kolo 6l. tyle
    > ze nie wsciekalem sie tak jak punciakiem. panda nie przekraczalem 130.

    Pabndą to nie OSIĄGAŁEŚ 130km/h. Przy 130km/h w paździerzu licznik pokazuje
    150km/h. Vmax jakie nmi się na równym udało uzyskać to 136km/h. I pali
    wtedy prawie 15l/100.

    --