  • 41. Data: 2011-01-13 22:59:15
    Temat: Re: Fiat Panda
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ignmfb$gp4$1@news.onet.pl...

    > No niestety tak.

    To może na bakier z jeżdżeniem też jest?
    Jeśli go żyłuje na zbyt niskich obrotach przy zimnym silniku, to każdy wynik
    jest możliwy.

  • 42. Data: 2011-01-13 23:38:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 23:17:42 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Mało pali jak się turlasz 50km/h. Przy prędkościach w miarę normalnych na
    >trasie spalanie wynosi dla tego silnika od 10 do 14l/100km.

    Gówno prawda. Chyba że mowa o trupie zarżniętym przez jakiegoś repa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2011-01-14 00:19:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 23:38:20 +0100, jerzu napisał(a):

    > Gówno prawda. Chyba że mowa o trupie zarżniętym przez jakiegoś repa.

    Praktycznei jazda polega na deptaniu do dechy. MOże ja mam inną definicję
    'normalnej' prędkości ;)

    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2011-01-14 19:39:32
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    > Przy prędkościach w miarę normalnych na
    > trasie spalanie wynosi dla tego silnika od 10 do 14l/100km.

    Bzdura, ale ZTCP to już była debata na ten temat.

    --
    Voytek

  • 45. Data: 2011-01-15 00:09:41
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie spuszcza paliwa :)
    > Kluczem do odpowiedzi jest - 3,5km w jedną stronę, i grudniowe
    > temperatury, gdzie na tym dystansie Panda nie dochodziła nawet do 70stopni
    > :)
    > Bywały dni, że gościu jeździł tylko dom-praca-dom.

    kurcze ale ja do swojej firmy mam niewiele wiecej - moze ze 4km i generalnie
    poruszam sie sporo na krotkich ok 5km odcinkach z postojami (wychlodzenie
    silnika) i ni chu chu nie mam takiego spalania

  • 46. Data: 2011-01-15 00:11:53
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Z Pandy, która jeździłem.
    albo czarujesz albo byla niesprawna. albo stacja na ktorej tankowales lala
    ci 9litrow naliczajac 11 ;)

    > Ja pisałem o 1.1 benzyna.
    ja pande wlasnie z takim silnikiem testowalem

    > Pabndą to nie OSIĄGAŁEŚ 130km/h. Przy 130km/h w paździerzu licznik
    > pokazuje
    > 150km/h. Vmax jakie nmi się na równym udało uzyskać to 136km/h. I pali
    > wtedy prawie 15l/100.

    wiesz, podajac predkosc podaje licznikowa.
    zreszta jadac 130 to realnie moze bedzie 10 mniej

  • 47. Data: 2011-01-17 21:45:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 15 Jan 2011 00:11:53 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > albo czarujesz albo byla niesprawna. albo stacja na ktorej tankowales lala
    > ci 9litrow naliczajac 11 ;)

    Wybacz, ja jeżdżę, a nie turlam się.

    > ja pande wlasnie z takim silnikiem testowalem

    No to trzeba było ja przetestować w jeździe, a nie poturlać się.

    > wiesz, podajac predkosc podaje licznikowa.
    > zreszta jadac 130 to realnie moze bedzie 10 mniej
    No to Ty możesz sobie pisac ile według Ciebie będzie,a ja wiem ile
    przekłamują liczniki w paździerzu - porównywanie kilkunastu sztuk z kilkoma
    GPS-ami i czasem prejazdu z hektometrów.

    --
    ___________ (R)

  • 48. Data: 2011-01-17 21:46:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2011 19:39:32 +0100, Voytek napisał(a):

    > Bzdura, ale ZTCP to już była debata na ten temat.

    Powyższe jest prawdziwe dla tych, dla których normalna prędkośc to 70km/h.

    --
    ___________ (R)

  • 49. Data: 2011-02-20 12:10:06
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-01-13 13:50, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

    > Niebieska, oklejona jakimiś firmowymi napisami oraz PMS'ką, zaparkowana
    > często przy Żeromskiego w DC?

    Tak.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 50. Data: 2011-02-20 12:14:58
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-01-13 17:17, Cavallino pisze:
    > Jakby sam płacił za auto, to by mu wyszło z połowę mniej.
    > Więc tutaj bym się winy auta nie doszukiwał.

    Mi 1,1 pali jakieś 9-11 litrów gazu. Znajomy ma taką samą
    i pali mu około 8-10 litrów benzyny.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)