  • Data: 2011-07-07 14:50:27
    Temat: Re: Ferrari na Puławskiej
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <ciach>

    > Nauczyć czegoś człowieka, który po spowodowaniu jednego wypadku
    > śmiertelnego nie zmądrzał? Jasne - na przykład jak mordować bez użycia
    > samochodu.

    Hmmm..chyba jednak inaczej oddziałuje na człowieka poczucie winy "przez
    moją głupotę zginął człowiek, strasznie mi przykro" a inaczej "przez
    moją głupotę i to że zginął człowiek trafiłem do miejsca gdzie przez x
    czasu będę się bał schylić po mydło, będę jeść chleb z marmoladą,
    mieszkać w 8 osobowym pokoju z 16 facetami i widywać swoją rodzinę raz w
    miesiącu, teraz NAPRAWDĘ jest mi PRZYKRO".

    > Nie zabiłby tego, zabiłby innego - psychole się nie uczą.

    Pewności nie masz, natomiast TEGO wypadku by nie było - patrz kilka
    postów wyżej.

    --
    MZ