  • Data: 2011-07-07 14:44:54
    Temat: Re: Ferrari na Puławskiej
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-07 08:26, DoQ pisze:

    > IMHO wszystko zależy od okoliczności w jaki sposób doszło do wypadku i czy było to
    tak naprawdę wypadek-przypadek czy wygłupy z premedytacją.
    > Znam przypadek, jak sądzę nieodosobniony gdzie gość dzięki swojej popisowej jeździe
    (mniej więcej jak dziennikarza) wysłał na tamten świat kobitę - dostał zawiasy +
    zawieszenie PJ. PJ odzyskał dość szybko i już rok później w niemal identyczny sposób
    znowu spowodował wypadek - zabił dziewczynę, a drugą zamienił w roślinę. Teraz szukaj
    wiatru w polu. Nic mu nie są w stanie zrobić, bo zaszył się gdzieś za granicą. Dzięki
    "zawiasom" jakie otrzymał, rodzice stracili dziecko, mój wujek zszedł na zawał, a
    siostra jest dożywotnio przykuta do łóżka i "żyje" gdzieś we własnym świecie.

    Być może w tym przypadku wyrok bez zawiasów dla tego konkretnego typka coś by
    zmienił.
    Ale wiemy o tym post factum.
    Masz sposób żeby a priori odgadnąć, czy np. sprawca, nie recydywista, ojciec rodziny,
    popełnił konkretny niedozwolony czyn skutkujący śmiercią wskutek chwilowej głupoty,
    a sama świadomość zawinienia tragedii wstrząsnęła nim tak, że przez kolejne lata w
    ogóle
    nie siądzie za kółko i będzie potrzebował pomocy psychologów (znam osobiście taki
    przypadek)?
    Czy też jest to niereformowalny idiota trwale zagrażający innym?
    Jeśli potrafimy to odróżnić to super - wiemy kogo sadzać...