-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Filip <b...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
Date: Wed, 14 Nov 2012 13:45:56 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 31
Message-ID: <k803q2$ah0$2@news.task.gda.pl>
References: <k7u1bc$2q2$1@news.task.gda.pl>
<50a297e7$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<k7u60c$l9s$1@news.task.gda.pl>
<50a29d79$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-71-246-197.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1352897154 10784 89.71.246.197 (14 Nov 2012 12:45:54 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Nov 2012 12:45:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:16.0) Gecko/20121026 Thunderbird/16.0.2
In-Reply-To: <50a29d79$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 121114-0, 2012-11-14), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472327
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-11-13 20:20, AL pisze:
> 12 lat (mniej wiecej) jak w aucie na lato masz 'alusy' zima stalowki i
> nic mi sie nie zapieklo (tzn by byla trudnosc z demontazem).
A mi ZAWSZE się alu zapiecze. Do takkiego stopnia, że ostatnio przy
wymianie tarcz i klocków walczyłem chyba z 5 minut z jednym kołem, żeby
zeszło... Kopałem dookoła oponę, kołkiem waliłem w oponę od wewnętrznej
strony i nic. Dopiero po kilku minutach walki alu zeszło.
> Nigdy tez srob nie zaciagam 'na pale'.
Ja też nie, zawsze delikatnie do pierwszego delikatnego oporu. Bo potem
same się dociągają.
> Dodatkowo przed wkreceniem sruby
> czyszcze gwint druciana szczotka
Po co?
> i pryskam gwint smarem miedziowym w
> sprayu.
Takich rzeczy się nie robi. Śruba ma się nie wykręcić podczas jazdy, po
co Ci ten smar miedziowy!!!
> Przed zalozeniem samej felgi, czyszcze rowniez piaste szczotka
> druciana (ale niczym nie spryskuje). Zadnych problemow.
>
Bo masz lekkie auto, którym nie jeździsz mocno, dlatego nie zapieka Ci się.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.11.12 13:49 Filip
- 14.11.12 13:58 AL
- 14.11.12 14:07 AL
- 14.11.12 14:10 Artur Maśląg
- 14.11.12 14:18 Filip
- 14.11.12 14:19 Filip
- 14.11.12 14:43 Maciek
- 14.11.12 15:04 AL
- 14.11.12 15:08 Filip
- 14.11.12 15:11 Filip
- 14.11.12 15:12 AL
- 14.11.12 15:20 AL
- 14.11.12 15:26 Filip
- 14.11.12 15:33 Filip
- 14.11.12 15:33 AL
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security