  • 1. Data: 2010-01-09 15:32:04
    Temat: Felgi K&K
    Od: to <t...@a...xyz>

    Spodobał mi się jeden model. Czy ktoś z Was miał z nimi kontakt i może
    powiedzieć coś o jakości?

    --
    cokolwiek

  • 2. Data: 2010-01-12 00:50:16
    Temat: Re: Felgi K&K
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Spodobał mi się jeden model. Czy ktoś z Was miał z nimi kontakt i może
    > powiedzieć coś o jakości?

    Mam od roku, jakość bez zarzutu, dały się bardzo szybko wyważyć.
    Przejechałem ok 11 tysięcy na nich, żadnych widocznych uszkodzeń, poza
    drobnymi ryskami, czyli normalnymi śladami eksploatacyjnymi. Firma jest
    rosyjska, fabryka na Ukrainie, polskie przedstawicielstwo w Krakowie, a
    najtaniej znalazłem je w Koszalinie ;-) Mogę szczerze polecić, wcześniej
    miałem francuskie felgi (nazwy nie pamietam) i wyglądały gorzej po roku
    używania. Jeśli chcesz jakieś dodatkowe szczegóły, pisz an priv.

    --
    Yogi(n)