  • 1. Data: 2010-01-09 13:51:12
    Temat: Katowice - Kielce - jaką trasę polecacie ?
    Od: "dt" <d...@x...pl>

    Zawsze jeżdżę przez Zawiercie i Jędrzejów. Jednak, być może znacie lepszą
    trasę ? W AM mam kilka alternatywnych propozycji,jednak nie wiem, jak to
    wygląda w praktyce. Interssuje mnie jak najlepsza droga przy stosunkowo
    niewielu ograniczeniach typu "teren zabudowany". Chciałbym dojechać jak
    najszybciej i najbezieczniej przy przestrzeganiu wszystkich ograniczeń...

    dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-09 14:51:41
    Temat: Re: Katowice - Kielce - jaką trasę polecacie ?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    dt napisał(a):
> [...]
    > stosunkowo niewielu ograniczeniach typu "teren zabudowany". Chciałbym
    > dojechać jak najszybciej i najbezieczniej przy przestrzeganiu wszystkich

    ROTFL zajebisty

    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-01-09 16:36:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    dt w <news:hi9u42$r06$1@achot.icm.edu.pl>:

> [...]
    > niewielu ograniczeniach typu "teren zabudowany". Chciałbym dojechać jak
    > najszybciej i najbezieczniej przy przestrzeganiu wszystkich ograniczeń...

    <http://rozklad-pkp.pl/traininfo.php/pn/274344/25842
    4/339538/78321/4095/?q=pl/node/149&>

    Spełnia warunek alternatywnej drogi (nie jedzie przez Jędrzejów), spełnia
    warunek ograniczeń na "zabudowanych" (bo nie dotyczy),spełnia również
    warunek najszybciej i najbezpieczniej.

    Wychodzi, że pytanie zadałeś na NTG ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2010-01-09 21:32:17
    Od: "luis" <j...@i...pl>

    Użytkownik "dt" <d...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Zawsze jeżdżę przez Zawiercie i Jędrzejów.

    I to jest jedyny rozsądny wariant, zwłaszcza w warunkach zimowych.
    pozdr
    luis

  • 5. Data: 2010-01-09 23:45:33
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "luis" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "dt" <d...@x...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I to jest jedyny rozsądny wariant, zwłaszcza w warunkach zimowych.

    Rozsądny wariant w warunkach zimowych to ten, gdzie nie jeżdżą i nie
    "składają" się TIR'y.
    Ale trzeba wcześniej, bez sniegu się zapoznać ;-)

    Aczkolwiek na poczatku pamiętnego roku 2002 stało sie czekając na "wirnik"
    zarówno przed Miechowem, Wodzisławiem,
    jak i na trasie od Siewierza / Zawiercia.

    "Normalnie" większość znajomych jeździ Olkusz - Wolbrom - Miechów -
    Jędrzejów.
    Ale masz tam potencjalnie zapychające sie miejsca na górkach przed Miechowem
    (nakaz łańcuchów dla ciężarówek) i pomiedzy Wodzisławiem, a Jędrzejowem.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2010-01-10 21:46:23
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    oj tak, odcinek Wolbrom - Miechów to mało rozsądna alterantywa tym
    bardziej w taką zimę. Zawiercie - Szczekociny - Kielce to chyba jedyne
    rozwiązanie.

    --
    GregorY

  • 7. Data: 2010-01-10 23:09:36
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "GregorY" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    oj tak, odcinek Wolbrom - Miechów to mało rozsądna alterantywa tym
    bardziej w taką zimę. Zawiercie - Szczekociny - Kielce to chyba jedyne
    rozwiązanie.

    Nie jedyne, ale bezpieczne dla niezaznajomionych z drogami lokalnymi.
    W zeszłotygodniową śnieżycę jechałem Wolbrom - Żarnowiec - Kozłów -
    Wodzisław,
    ale jak ktoś ma słabe nerwy, to nie polecam ;-)

    Pzdr

    JKK