    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fejslifting bloga i klika portretów niewiast
    Date: Tue, 30 Jun 2009 10:28:59 +0200
    Sender: j...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kaiko pisze:
> [...]

    Nawet gdybym nie miał żadnej galerii, nadal miałbym prawo i mówiłbym, że
    to nuda. I tylko pozostaje pytanie, dlaczego taki album przemiatam
    wzrokiem z szybkością światła, a podobny z lat np. siedemdziesiątych już
    nie...

    > szczególnie jak patrze tu:
    > http://www.koraybirand.co.uk/photos.asp?folder=0274_
    Ramsey_0809_FW

    Przychodzi taka chwila w życiu, iż człowiek widzi, że król jest nagi.
    Mnie się tak dzieje od jakiegoś czasu, może od chwili, od kiedy potrafię
    powtórzyć dowolną tego typu obróbkę w szopie - wygiąć, podciągnąć
    lokalnie kontrast, dorobić ziarno, pomerdać kolorem itd. A przede
    wszystkim pastwić się nad zdjęciem zawodowego modela, który ma opanowany
    do perfekcji cały set 256 min.

    > i tu:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/l/01/01.htm
    > LOL :D czasami naprawdę warto zamilknąć.

    Masz rację - to też jest nudne, do tego nieokraszone najnowszym
    szoptrendem i wstydzę się tego, ale trzymam wyłącznie dla tych, którzy
    pytają o takie zdjęcia. Nie robię ich zawodowo. Zresztą mam zamiar
    wywalić ten, od kilku już lat nieodświeżony kącik komercyjny, tylko nie
    chce mi się tego ruszyć. Zastanawiam się w ogóle nad wywaleniem
    wszystkiego, bo po co to trzymać? Z chwilą, gdy zdjęć jest więcej, niż
    oglądających i pokazywanie mija się z celem...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl